• Svar på tråden Visa era skor :)
  • chabar
    augustibrud11 skrev 2011-07-18 00:14:20 följande:
    De skorna ska jag också ha.... =) Verkligen älskar dom! rosetten är så fin också!
    Har någon en aning om var jag kan hitta Donna Girls skorna i Lila? Jag letar och letar men hittar dom ingenstans! Både varianten med öppen tå och den med hel tådel är jag sugen på.

Sjuttsingen också för att hitta drömskorna på bild men inte i butik!!
  • Flodis Hjärtat

Dessa ska jag ha! Ifall fötterna blir trötta så byter jag till ett par platta slipin med strass!

• nawa

Här är mina, köpte dom igår :) 10 cm klack (inklusive platå) och superbekväma! Med små swarowski kristaller runt tån

• Smileycat

Jag har beställt dessa
    Men får väl se då hur det är att gå i dom

• chrpe

Köpte mina idag, är så glad för dom!Glad
  • Madreh73
    chrpe skrev 2011-08-07 01:59:57 följande:

Köpte mina idag, är så glad för dom!Glad
    Vart har du hittat dessa.....finns dom i fler färger? Letar som en tok och vill ha utan klackar....Drömmer
  • Jelena81
    Flodis Hjärtat skrev 2011-07-29 10:54:17 följande:
    Dessa ska jag ha! Ifall fötterna blir trötta så byter jag till ett par platta slipin med strass!

åhhh, vad fina, jag ska ha dessa: 

vad beroende av att det inte skulle vara för hög klack då jag inte kan lägga ner min klänning
  • chrpe
    Madreh73 skrev 2011-08-07 10:56:33 följande:
    Vart har du hittat dessa.....finns dom i fler färger? Letar som en tok och vill ha utan klackar....Drömmer

De ska finnas i denna färgen med, men inte där jag handlade dvs. hos Deichmann. Kostade 249 kr och är supersköna, bra sula och stabila. Fanns i högklackat med.
  • Mrs S 2012
    Wedding2012 skrev 2011-08-08 10:37:38 följande:
    Dom här ska jag ha

Är de i silver? Jag vill ha ett par silverballerina! Var har du köpt dem?
Svar på tråden Visa era skor :)