• Svar på tråden Visa era skor :)
  • SaJo1981

Tror dom finns eller i alla fall fanns på johanssons, har provat dom när jag letade skor med! Alltså dom som mini2011 har!

• Bondbrud

jag har ett par precis likadana hemma fast vinröda! Tänker ha röda skor när jag gifter mig, men dom e för små!!!!!!!!!!! Behöver 39.or dom e 38. Hittar inte nånstans! Har sett svarta, lila o vita.

Mini2011 skrev 2011-07-15 21:35:13 följande:
    De är köpta på en affär i Vällingby Centrum utanför Stockholm som heter Jarmeaus. Märket är Donna Girl, det säljs ju på andra ställen. Jag köpte de mellan jul och nyår, så jag vet inte om de finns kvar.
  • las vegas brud

Vilka massa snygga skor Ni har valt ...
    Själv va jag först inne på ett par stövlar typ de som Anna (tror jag hon heter i serien Mia S i verkligheten) i serien SOLSIDAN  hade tyckte de va göör läckra...
     men  fick tänka om ska stå brud i närmare 40g värme (i Las Vegas) Så nu får det bli dessa...

• Blivande fru Swärdh

Köpta i N.Y. för 20 dollar! :) 5 cm klack.

• Hoffsennanen Tottoplex
    Marie80 skrev 2011-07-14 19:20:15 följande:
    Görsnygga!
    Har någon hittat dessa i fler färger än denna och svart?
  • MalinMattias
    Mini2011 skrev 2011-07-15 21:35:13 följande:
    De är köpta på en affär i Vällingby Centrum utanför Stockholm som heter Jarmeaus. Märket är Donna Girl, det säljs ju på andra ställen. Jag köpte de mellan jul och nyår, så jag vet inte om de finns kvar. 
    Tror du inte på attsingens att när jag var ute och shoppade igår så fanns de skorna i en affär. Ett enda par kvar, min storlek (hur nu en 39:a kunde finnas kvar) och på rea! 200 pix fick jag ge för dem! Jag som hade budgeterat 1000:- för ett par skor har nu två par för 500:- eftersom jag hittade de här för 300:- på Heppo.seGlad

• MalinMattias
    MalinMattias skrev 2011-07-17 13:20:38 följande:
    Tror du inte på attsingens att när jag var ute och shoppade igår så fanns de skorna i en affär. Ett enda par kvar, min storlek (hur nu en 39:a kunde finnas kvar) och på rea! 200 pix fick jag ge för dem! Jag som hade budgeterat 1000:- för ett par skor har nu två par för 500:- eftersom jag hittade de här för 300:- på Heppo.seGlad

Fast mitt par har band över tårna med, inte sluten tå som du har på dina skor. Glad Sådana här fast vit/ivory då. Glad

• Nikkita
    Mini2011 skrev 2011-07-14 18:19:39 följande:
    De här skorna ska jag ha. Älskar rosetten där bak. 

Super snygga!!! Vart har du köpt dem & vad kostar dem? Precis den stilen jag vill ha på skon Glad
  • Nikkita
    las vegas brud skrev 2011-07-17 12:12:48 följande:

Super läckra de är!!! Nublir jag nyfiken på dessa... Vart har du köpt dem? Underbara Skrattande
  • las vegas brud
    Rebekka 2012 skrev 2011-07-17 13:28:44 följande:
    Super läckra de är!!! Nublir jag nyfiken på dessa... Vart har du köpt dem? Underbara Skrattande
    Jag köpte dem i en butik I Borås (tror jag det va), men vet att de även finns/fanns på Brandos.se
    Ja visst e dom underbara, snart ska de få bli använda Hjärta
Svar på tråden Visa era skor :)