• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Äntligen blivande
    Wedding2012 skrev 2011-08-28 19:39:39 följande:
    Nu är jag gift =)

GRATTIS!!! Känns det tomt nu när allt är över?

Stort lycka till nu!!

• raring
    TheAndieGirl skrev 2011-08-28 15:09:21 följande:
    Dom här skorna blev det för mig, Älskar alla detaljer och att man kan beställa dom villken klackhöjd man vill och vilken bredd man vill ha på skon och vilkjen färg man vill ha :)) tänkte beställa dom i Ivory och klackhöjd 10 eller 11 cm, har inte riktigt bestämt mig än:)

vart gjorde du en sån beställning då?
  • raring
    marimekko86 skrev 2011-08-28 19:54:32 följande:

ÄNTLIGEN hittade jag mina skor...i STHLM...jag bor i Umeå dessa är inte bara söta, de är hur sköna som helst att gå i.!
    snygga. sånna skulle jag kunna tänka mig! vart fanns de och vad kostade de?
  • apoolea
    marimekko86 skrev 2011-08-28 19:54:32 följande:

ÄNTLIGEN hittade jag mina skor...i STHLM...jag bor i Umeå dessa är inte bara söta, de är hur sköna som helst att gå i.!
    Jag har köpt samma :) Rea också eller hur? ;)
  • annaochmias
    raring skrev 2011-08-30 14:50:31 följande:
    vart gjorde du en sån beställning då?
    Vet inte om det finns fler ställen, men man kan iaf beställa skor på det viset hos Matildas Fest. Det gjorde jag, perfekt eftersom jag har breda fötter och högt fotvalv. :)
  • nilssonns

Skor - Ivory: Elaine | Yttersidan av skon

Dessa hade jag! Satt bra och var sköna! Stort minus för mig var att när dansen på bröllopet var slut hade jag slitit upp HELA klacken. Hade tydligen inte hänt för sa hon i affären men tyvärr hände det mig. Skulle haft ett par dansskor med mig också.

• Vingabrud

Dessa har jag tänkt ha som brudskor , min kläning är inte hellång så då är skorna ännu viktigare, men när jag fick syn på dom här föll jag direkt Glad tänker dock korta banden lite så dom inte hänger ner så mkt.
  • llinda81
    Millan W skrev 2011-08-13 07:38:59 följande:

Oki här kommer mina skor =)

var köpte du dessa????? sååå snygga!!!!!
  • 120530
    nilssonns skrev 2011-09-01 12:28:11 följande:

Skor - Ivory: Elaine | Yttersidan av skon

Dessa hade jag! Satt bra och var sköna! Stort minus för mig var att när dansen på bröllopet var slut hade jag slitit upp HELA klacken. Hade tydligen inte hänt för sa hon i affären men tyvärr hände det mig. Skulle haft ett par dansskor med mig också.

De skall jag prova! Har beställt dem ifrån brandos och får hem dem imrgon. Så du tyckte de var sköna, är du van vid höga klackar?
Svar på tråden Visa era skor :)