• Svar på tråden Visa era skor :)
  • MyWeddingday

Hej! Jag hittade ett par somjag gillade men gjorde om dom själv =)  Båda blev som skon längst fram på bilden, sen har jag även ett par vita lågskor att byta till också =)

• llinda81

Du har inte sett svarta sånna nånstans???? de e ju sjukt snygga, mkt roligare än vanliga skor!!

Minuz skrev 2011-09-29 21:05:15 följande:
    Har hittat dem på DHgate. Denna länk är till säljaren som är bra mycket billigare än de andra med dessa skor.
    Finns i både vitt och ivory.
    Kul att fler gillar dem......

www.dhgate.com/white-lace-bridal-shoes-high-h...

528 kr inkl frakt!
  • Minuz
    llinda81 skrev 2011-09-30 13:02:46 följande:
    Du har inte sett svarta sånna nånstans???? de e ju sjukt snygga, mkt roligare än vanliga skor!!
    Sorry! Har bara sett dem i vitt och ivory............ Kanske går att spreja om dem? *S*
  • Shining

Åh fina skor ni alla har, det är så härligt att se!
    gifter mig nu i november så det känndes kalt med öppen tå men det är ju en smaksak. Mina fötter passar dessutom som jutna i pumps,  kan gå från morgon till kväll i dem och dansa som aldrig förr... pumps is the thing for me

jag ska ha dem i ivory.

Fullkomligt älskar de svarta också men de passar inte till min klänning. Hade jag sett de vita med svart spets innan klänningen så hade jag ta me tusan anpassat klänningen efter skona

• car1021

Styrka: Klacken är ca 6 cm. Jag tycker det blir lagom om man ska gå i de hela dagen!

• Vingabrud
    Cilla01 skrev 2011-09-28 21:05:56 följande:
    Jättefina! Var finns de att köpa?
    Hej Cilla01 Glad 
    Tack så jättemkt ! Jag köpte dom över nätet. Företaget heter Melody shoes , gå in på deras hemsida.
    Kan verkligen rekommendera dom , svarade snabbt på mail och var snabba med leveransen oxo, ett par veckor bara. Dessutom billiga , betalade bara 385 kr med frakt och allt ! Man får dom dessutom måttanpassade efter sin egen fot , mäter själv och mailar bara till dom sedan. Kan även bestämma klackhöjd själv.

• Annika611

Dessa ska jag ha nästa lördag. De är väldigt bekväma, trots att de har högre klack än vad jag normalt har. (På bilden ser klacken i och för sig inte speciellt hög ut.). Tyget är i två nyanser av vitt, och min klänning är precis den ena av nyanserna. 

• Annika611

Dessa var jag dock väldigt sugen på. =) I så fall skulle jag ha dem på fotograferingen utomhus. 

Svar på tråden Visa era skor :)