• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Bondbrud

Ska ha dessa o ballerina till kvällen!

• raring
    Nikkita skrev 2012-01-04 08:07:56 följande:
    Älskar Jimmy Choo Glad Vad fick du betala för dessa?
    Jag köpte dem på rea i australien för ca 4500kr. Hade kostar 10 000 :-/
    Men jag har sparat in på många andra områden och ville unna mig ett par skor som en investering och då är bara  det bästa gott nog  
  • Kattkvinnan

Det blir dessa skor.  Ev ska brudgummen har likadana, eller grå eller svarta converse. Eller "vanliga brudgumsskor". Han kan inte bestämma sig.

• LinaPelle Lindman

Sånna vita skor hade jag velat ha. Som dina blåa Danskor. Kan man få tag på dem??

• Lipan

Jag köpte ett par klackisar att ha så länge jag orkar:

Och så köpte jag ett par matchande ballerinaskor att ta på mig när fötterna ömmar:

Kommer att ha en klänning som går till knäna, så dom kommer att synas. Fick dessutom med mitt "something blue" på den vägen. Flört
  • LinaPelle Lindman
    butterfly skrev 2011-12-31 09:23:43 följande:
    Det här är mina skor! Dansskor från Portdance i Portugal. Leverantören skickade dem direkt till mig trots att de vanligtvis bara säljer till återförsäljare mot det löftet att jag skickar en bild av mig som brud där skorna syns =)

Finns de i lila eller vita?? sjukt snygga!
  • Isis
    raring skrev 2012-01-06 11:40:05 följande:
    Jag köpte dem på rea i australien för ca 4500kr. Hade kostar 10 000 :-/
    Men jag har sparat in på många andra områden och ville unna mig ett par skor som en investering och då är bara  det bästa gott nog  
    Helt rätt, bra där!
  • AnnaJ01
    Minuz skrev 2011-09-26 21:02:51 följande:
    Jag funderar på dessa, fast då kommer jag att byta ut bandet mot ett mörklila för att matcha klänning och färgtema......

Herregud! Snyggaste jag sett!!
    Vill ha!

Snälla säg var du hittade dom
  • Lommila1

Här är mina nyast älsklingar:

Svar på tråden Visa era skor :)