• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Rosi
    Nikkita skrev 2012-03-29 15:31:41 följande:

WOHOOOO!!!

Jag har äntligen fått hem mina egendesignade skor från www.shoesofpray.com :) Så fort jag slutat jobb ska jag köra snabbt hem (dock i tillåtna hastigheten) & prova dem!! Är såå nyfiken på hur de sitter.

det blev ett par i lila satin med glittrig kilklack (så jag lätt kan skutta fram på gräset) :) Hoppas på att de passar nu oxå bara!

Väntar på spänning på bild... Då jag har kollat på den sidan.. =)
  • augustesen
    LiteVilsen skrev 2012-03-29 17:03:42 följande:
    Jag ska ha dessa skor =)
    Kommer ifrån denna sida:
    www.girlsofelegance.co.uk/
    Vilket jag kan rekomendera, snabb leverans, skor i olika prisklasser, många olika modeller etc.

Dom var jättefina! Hur hög klack är det?

Jag har också kollat på den sidan och planerar att göra en beställning :) Måste bara prova ut så jag får rätt storlek, dom säljer ju Rainbow Club OTROLIGT mycket billigare än alla bröllopsbutiker i Sverige!
  • lepaus
    LiteVilsen skrev 2012-03-29 17:03:42 följande:
    Jag ska ha dessa skor =)
    Kommer ifrån denna sida:
    www.girlsofelegance.co.uk/
    Vilket jag kan rekomendera, snabb leverans, skor i olika prisklasser, många olika modeller etc.
    Jag har också beställt från www.girlsofelegance.co.uk och var mycket nöjd med allt :) Hittade ett par jättefina från Rainbow Club som dessutom var på rea :)
  • lepaus

Kan ju lika gärna posta en bild på skorna :) 

• LiteVilsen
    augustesen skrev 2012-03-29 19:14:25 följande:
    Dom var jättefina! Hur hög klack är det?

Jag har också kollat på den sidan och planerar att göra en beställning :) Måste bara prova ut så jag får rätt storlek, dom säljer ju Rainbow Club OTROLIGT mycket billigare än alla bröllopsbutiker i Sverige!
    De har 5 cm klack och kan säga att dessa skor är mycket bekväma.
  • Nikkita
    Rosi skrev 2012-03-29 18:56:02 följande:
    De är verkligen jätte fina, men de passar inte Rynkar på näsan De är alldeles för stora!!! Vet inte vad jag ska göra nu, måste ju skicka tillbaka dem så hoppas att frakten inte är allt för dyr... 
    Har skrivit ett mail till dem & får se vad jag ska göra nu! 
    Men kvalitén är super & hantverket jätte bra så hade varit grymt nöjd om de passat. 
  • Nikkita
    Rosi skrev 2012-03-29 18:56:02 följande:

• Rosi

Va fina de var... Vad fick du betala??

Nikkita skrev 2012-03-29 20:42:35 följande:
  • MrsSilfverblad2b

Dessa små darlingsen hämtade jag på posten nyss! Har köpt dem från USA och därför inte testat dem innan. 10 cm klack brukar inte vara några som helst problem men dessa var galet svåra att gå i!! Vet inte om det beror på att de inte är hela längs foten för jag vinglar som en fyllebunt! 6 veckor kvar till bröllopet, dags att börja öva!
    12-05-12
Svar på tråden Visa era skor :)