• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • MrsT2011

Hittade denna bild på en blogg, men tyvärr hade bloggaren köpt denna glaslykta på en lokal loppis. Någon som sett liknande eller likadana till försäljning någonstans?? Mindre storlekar funkar också.
  • SysterAnna
    MrsT2011 skrev 2011-02-28 14:16:38 följande:

Hittade denna bild på en blogg, men tyvärr hade bloggaren köpt denna glaslykta på en lokal loppis. Någon som sett liknande eller likadana till försäljning någonstans?? Mindre storlekar funkar också.
    POMP lykta för blockljus Diameter: 23 cm Höjd: 28 cm
    Ikea pomp
  • brolencarlsson
    MrsT2011 skrev 2011-02-28 14:16:38 följande:

Jättefin!!
    Tror du kan hitta nå liknande på ikea...har för mig att jag sett såna där....
  • MrsT2011

Tack snälla för hjälpen med lyktan! Glad

• frallan

Det här är så vackert att jag dör! Ville bara sprida lite vår känslor i den trista gråa vintern!

Beställde såna där pompoms från orange kisses (som den gröna på bilden) fast i peach, pink och creme... dom kom idag och dom är så söta att jag blir tokig!

Kan rekomendera att köpa såna där om man inte vill göra dom själv... fick dom för ett mycket bättre pris än vad det kostar att köpa silkes papper Har fått hem 12 stycken! Men priset kan variera lite så ha is i magen så kommer det upp billigare emellanåt.
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!