• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • Liiisan
    Sebastiána skrev 2011-03-02 09:59:43 följande:
    Är det inte servettringar som man också kan sätta placeringskort i?
    JO men visst är de det..... haha kanske var dumt å inte skriva va de var :)
  • moonlightgirl
    MrsT2011 skrev 2011-02-28 14:16:38 följande:

Hittade denna bild på en blogg, men tyvärr hade bloggaren köpt denna glaslykta på en lokal loppis. Någon som sett liknande eller likadana till försäljning någonstans?? Mindre storlekar funkar också.
    Finns det inte liknande på Ikea??
  • moonlightgirl
    hoodilady skrev 2011-03-02 10:42:11 följande:

Jag behöver er hjälp! Vilket smyckes set ska jag köpa? Alla finns på Etsy.com.

Såå svårt!

Eller det här setet!?

eller de här:

Det är verkligen supersvårt, finns tusentals fina smycken där ute. 
    Ska ha en klänning från La Sposa, som ser ut såhär, fast i Ivory.

Tack till er som orkar svara!

Svårt val men jag tror jag röstar på det första halsbandet.
    Men nr 2 är ju inte dumt det heller, kul att det bryter av lite.
  • moonlightgirl
    Sassabrassa skrev 2011-03-02 11:04:32 följande:

Här är grejer jag funderar på.
    Frisyr. Tror jag ska ha ett litet nätt diadem till.

Skor

Armband till min tärna. Har inspirerats av det här armbandet. Har gjort en egen berlock (hjärta med texten Tack) i silverlera och har precis beställt pärlorna för att göra armbandet själv. Ska givetvis ha en röd pärla. :) Ska även göra ett likadant armband till mig själv med ett hjärta, men istället för tack har jag stansat in vårt bröllopsdatum. Till min m2b har jag gjort ett halssmycke som jag har stansat in datumet i. Ska sätta halssmycket i ett fint läderband. Tror det får bli morgongåvan.

Jag gillar verkligen armbandet, jag vill också ha sånt till mig och tärnorna, vi ska också ha rött tema. Men kan man beställa detta eller var det ett du gjort själv???
  • sofi 88

hoodilady: röstar på nr 2, alltså det med blommor i silver. Älskar blommor så det kommer bli något sånt till mig i alla fall Skrattande

• AnnaHjärtaChristian

Jag beställde dessa på lovebeproud.se
    Jag har fått hem mina, dom är jätte fina verkligen. Kommer bli perfekt present. Kostar ju bara 160kr per armband.
  • AnnaHjärtaChristian

skrev visst fel adress. lovebeproud.blogspot.com ska de vara.
    Ska nu beställa bröllops smyckes settet. Den är så himla fin.
    Hon har skrivit i bloggen att efter att man pratat om deras sida här på bröllopstorget så har försäljningen ökat massor.
    Kul för henne för hon gör så fina smycken.

• AnnaHjärtaChristian
    Fossing77 skrev 2011-03-02 12:03:41 följande:
    Måste ju bara få skryta med mina fina smycken från Love be proud! Jag är helt kär i dom!

Jätte fina.
    Ska med beställa smyckes set där, men den andre med lila pärla och hjärta brickan. så fina!
  • Fossing77
    AnnaHjärtaChristian skrev 2011-03-02 22:57:00 följande:
    Jätte fina.
    Ska med beställa smyckes set där, men den andre med lila pärla och hjärta brickan. så fina!
    Hon är superduktig! Och vansinnigt trevlig. :) Du blir säkert nöjd :)
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!