• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • MrsT2011

Oniq, var star wars-motivet en pappersduk?? Den var ju klockren till en filmtema-fest!

Har du sett you tube-klippet "darth vader vs japanese police" förresten?? Kolla det, jag garvar lika mycket varje gång!

• inwe
    tweety skrev 2011-03-07 19:53:13 följande:
    Denna funderar jag på finns på bridaloutlet.se

Malachite
    fin! har själv en klänning från bridaloutlet :)
  • Oniq
    MrsT2011 skrev 2011-03-07 21:25:38 följande:
    Oniq, var star wars-motivet en pappersduk?? Den var ju klockren till en filmtema-fest!

Har du sett you tube-klippet "darth vader vs japanese police" förresten?? Kolla det, jag garvar lika mycket varje gång!

" target="_blank">

Japp, jag har målat olika vepor med loggor från olika sci-fi, fantasy, skräck och history rollspel. Borden kommer att delas upp efter resp genre.
    Svart pappersduk med guldfärg. På så sätt kom jag undan med vepor till alla bord för 70kr totalt (100kr om man räknar med kostnaden för guldpennan).

• Chicita

Ooh vad jag gillade första bilden du la in Oniq Skrattande
    Jag ska ha en bukett med vita kallor, eventuellt några vita rosor också, som jag ska bära på armen.
    (ingen "armandsbukett om någon undrar nu Flört)

Och jag gillade den där kvisten som bröt av... Snyggt...

Coola örhängen också, och du är ju jätteduktig på att rita och skapa saker Skrattande 

• Oniq
    Chicita skrev 2011-03-08 18:59:34 följande:
    Ooh vad jag gillade första bilden du la in Oniq Skrattande
    Jag ska ha en bukett med vita kallor, eventuellt några vita rosor också, som jag ska bära på armen.
    (ingen "armandsbukett om någon undrar nu Flört)

Och jag gillade den där kvisten som bröt av... Snyggt...

Coola örhängen också, och du är ju jätteduktig på att rita och skapa saker Skrattande 
    Tror det är Trollhassel - gillar det mer bara för att det heter så :)

Och tack, tack och tack :) Pojkvännen säger att mitt DNA består av lite tejp, papper, någon sax och lite tråd Drömmer
  • Sebastiána
    Oniq skrev 2011-03-08 20:01:17 följande:
    Tror det är Trollhassel - gillar det mer bara för att det heter så :)

Och tack, tack och tack :) Pojkvännen säger att mitt DNA består av lite tejp, papper, någon sax och lite tråd Drömmer
    Tror att det egentligen heter ormhassel. Bra att veta om man ska googla eller prata med florist (även om de säkert vet att det är ormhassel ni egentligen menar när ni säger trollhassel(.
  • Fossing77
    Sebastiána skrev 2011-03-08 20:19:22 följande:
    Tror att det egentligen heter ormhassel. Bra att veta om man ska googla eller prata med florist (även om de säkert vet att det är ormhassel ni egentligen menar när ni säger trollhassel(.
    Krokhassel säger en del oxå :)
  • Pinkgrape

Något för den prismedvetna höstbruden kanske? ;D

Lite annorlunda. Jag tycker den är jättefin, av lönnlöv. Har faktiskt prövat göra en och det är inte speciellt svårt och den står sig ganska bra. Man kan göra den lite i förväg :)

Beskrivning finns här
    pics.area755.com/CoolPics.php

Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!