• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • Lindahl
    Dille skrev 2011-03-11 10:51:00 följande:
    vad hittade du dessa? du har ingen koll på vart man kan köpa billiga näbbkläder?
    Vilken storlek är du i behov av???
    Har dessa set hemma i silver som grabbarna hade på vårt nyårsbröllop...
    Vår minsta kille köpte jag även de kritstrecksrandiga finbyxorna till, finns även vit långärmad skjorta till...
  • citrondoft
    Olga skrev 2011-03-11 13:37:32 följande:
    Vet Ni vart jag kan köpa en "kärleksbur" som fågelbur fast man lägger kuvert där?? Hade hittat en på en USA sida men tappade bort den....någon idé?
    Är det kuvert till paketen som ska läggas i buren?? Eller ska ni önska er pengar/presentkort och därmed behöver en plats att läggas dessa?? Hur används en "kärleksbur"???
  • Emblas Mamma
    citrondoft skrev 2011-03-12 09:31:06 följande:
    Är det kuvert till paketen som ska läggas i buren?? Eller ska ni önska er pengar/presentkort och därmed behöver en plats att läggas dessa?? Hur används en "kärleksbur"???
    satt precis och funderade på samma grej faktiskt...!
  • misscat81

De här buketterna är så vackra tycker jag. Jag ska nog ha något liknande, fast med vita pioner.

Lite hårinspiration:

• Pinkgrape
    misscat81 skrev 2011-03-12 11:13:33 följande:

De här buketterna är så vackra tycker jag. Jag ska nog ha något liknande, fast med vita pioner.

Så otroooligt fin :D

Jag önskar att jag kunde ha pioner eller ranunkler i buketten, men blir lite svårt i augusti :/
  • misscat81
    Pinkgrape skrev 2011-03-12 11:15:59 följande:
    Så otroooligt fin :D

Jag önskar att jag kunde ha pioner eller ranunkler i buketten, men blir lite svårt i augusti :/
    Jag gifter mig i juni, så det är en bra säsong för pioner. Ranunkel är det dock för sent för redan då, de är aktuella typ nu! Men jag gillar verkligen ranunkel också, så himla fina!
  • Pinkgrape
    misscat81 skrev 2011-03-12 11:59:02 följande:
    Jag gifter mig i juni, så det är en bra säsong för pioner. Ranunkel är det dock för sent för redan då, de är aktuella typ nu! Men jag gillar verkligen ranunkel också, så himla fina!
    Jasså, du har tur du ;D Jo, ranunkel blommar väl november - maj eller något sådant, lite synd tycker jag, men inte så mkt att göra åt det :P
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!