• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • moonlightgirl
    MrsT2011 skrev 2011-03-14 14:48:03 följande:

Minns inte om vi haft denna i tråden innan, måste bara påpeka att det är det vackraste arrangemang jag sett!
    Åååå vad vackert det är.
  • zvartaliljan

Nu är våra inbjudningar ivägskickade, vad tycks? De blev på tre olika språk och varje kort är unikt och handjort (vilket säkert syns då jag aldrig gjort sånt här innan ). Pappret med texten är ju inte så glänsande irl utan det är blixten som fångade glansen.

Har lekt lite med olika placeringskort...hmm...vet inte vilken stil jag ska välja eller om vi ska köra på olika??

• Chicita
    zvartaliljan skrev 2011-03-15 09:35:45 följande:
    Nu är våra inbjudningar ivägskickade, vad tycks? De blev på tre olika språk och varje kort är unikt och handjort (vilket säkert syns då jag aldrig gjort sånt här innan ). Pappret med texten är ju inte så glänsande irl utan det är blixten som fångade glansen.

Har lekt lite med olika placeringskort...hmm...vet inte vilken stil jag ska välja eller om vi ska köra på olika??

Klippte bort bilderna, så inte svaret blir så långt...
    Det spelar ju ingen roll om det syns att du inte är en van pysslare eller gör inbjudningskort dagligen.
    Det gästerna uppskattar är ju att du har gjort den extra lilla saken för dom Glad 

Jag tyckte det var snyggt med olika placeringskort faktiskt. Det är ju samma färger och samma material, så då kan man kosta på sig att blanda lite Solig 
  • Dille

hej alla där ute, ni har inte några tips på någon bra makupartist i sthockholmsområdet?
    Det ska inte va jättedyrt eftersom det är för tärnorna o jag ska ha 3 tärnor.
    All hjälp efterfrågas.

Danke danke=)

• Smilla07

Ha ha... vill bara dela med mig av detta klipp, så häftigt!

<iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="www.youtube.com/embed/4-94JhLEiN0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

• MrsT2011
    Smilla07 skrev 2011-03-15 14:47:48 följande:
    Ha ha... vill bara dela med mig av detta klipp, så häftigt!

<iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="www.youtube.com/embed/4-94JhLEiN0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

" target="_blank">

Ja visst är det fantastiskt! =D Älskar den låten också, hade det inte varit för att sångaren chris brown är en galen kvinnomisshandlare som har erkänt att han slagit Rihanna, då hade jag gärna haft med låten på bröllopet!
  • c4trin
    moonlightgirl skrev 2011-03-14 18:52:52 följande:
    Tack snälla. Vi ska nog kunna hitta på något fint. Jag heter Pia och han heter Patrik och när vi gifter oss kommer efternamnet börja på L. Så något fint kommer vi nog kunna hitta på.  =)
    Låter bra! Superkul att ha egna personliga ljus. Kostar ju typ ingenting att göra dem då heller! =D
  • vickan1976
    Dille skrev 2011-03-15 12:32:47 följande:

hej alla där ute, ni har inte några tips på någon bra makupartist i sthockholmsområdet?
    Det ska inte va jättedyrt eftersom det är för tärnorna o jag ska ha 3 tärnor.
    All hjälp efterfrågas.

Danke danke=)

Kolla med en hudvårdkonsult som arbetar med Mary Kay. Boka en tid då ni provar hudvården ett tag innan och få sedan en kostnadsfri make up rådgivning. Detta är helt gratis
  • Novanna
    vickan1976 skrev 2011-03-15 17:45:53 följande:
    Kolla med en hudvårdkonsult som arbetar med Mary Kay. Boka en tid då ni provar hudvården ett tag innan och få sedan en kostnadsfri make up rådgivning. Detta är helt gratis
    Men tänk på att Mary Kay har en "teach don't touch"-policy så om man vill BLI sminkad så är det ingen lysande idé om man inte bokar henne privat och då betalar det arvode som personen vill ta ut...
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!