• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • hoodilady
    Dannis skrev 2011-03-19 10:12:11 följande:
    Så sött detta var. Så vill jag också göra på mina brudskor :D
    Ja det var ju supersött, såg att det finns färdiga klisterdekaler med pärlor på tex panduro. Bra om man ska vara i kyrkan och gå ner på knä vid prästen. Vi ska gifta oss borgerligt så därav stående :)
  • Chicita
    hoodilady skrev 2011-03-20 08:32:00 följande:
    Haha, va lustigt, jag kollade på exakt samma för 5 min sen! jättefina, men funderar på om det blir tungt att skicka till sverige!?
    Borde inte det gå lätt att göra själv?
    ett par brädbitar, ett lager med mörk färg och sen ovanpå det vit krackeleringslack som man slipar ner lite för att göra dom ännu mer "slitna".
    Sen schabloner för att skriva orden...
  • hoodilady
    Chicita skrev 2011-03-20 08:35:05 följande:
    Borde inte det gå lätt att göra själv?
    ett par brädbitar, ett lager med mörk färg och sen ovanpå det vit krackeleringslack som man slipar ner lite för att göra dom ännu mer "slitna".
    Sen schabloner för att skriva orden...
    Jo faktiskt, det har du helt rätt i!! Kanske man borde ta och pyssla med i vår!
  • Chicita
    hoodilady skrev 2011-03-20 08:36:01 följande:
    Jo faktiskt, det har du helt rätt i!! Kanske man borde ta och pyssla med i vår!
    Det tycker jag defenitivt att du ska göra... Gör du det själv så har du ju en möjlighet att färgmatcha också.
    Typ ha underfärgen och kanske texten i din temafärg (om du har någon)
  • hoodilady
    Chicita skrev 2011-03-20 08:39:48 följande:
    Det tycker jag defenitivt att du ska göra... Gör du det själv så har du ju en möjlighet att färgmatcha också.
    Typ ha underfärgen och kanske texten i din temafärg (om du har någon)
    Ja faktiskt! man vill bara att det ska bli tydligt på kortet. Äh jag löser det på nåt sätt :) Tänkte göra en "Wedding" skylt också, alltså en vägvisare. 
  • AnnaHjärtaChristian

Har inte kommit in bilder på ett tag nu. Puffar på lite....alltid lika kul o kika in när de kommit in nya bilder.

• Pinkgrape
    Chicita skrev 2011-03-27 11:39:48 följande:
    Inspirationsbilder för vår bröllopsfest
    Åh, herrejisses vad mysigt det ser ut :) Ser lite ut som i Pehrkällaren här, där vi först tänkt ha vår middag, men den är så liten (ryms ca 30pers), så vi valde bort den tyvärr.
  • thean
    Fialottan skrev 2011-03-27 15:20:49 följande:
    Jag är ny, tänkte bjuda på en idé för hur man kan göra egna rosor i papper:

trendenser.se/images/2011/rosor22_139779715.j...

sånna rosor har vi gjort på jobbet för att matcha alla våra bord (lagt på ett vintage liknande vitt fat, två rosa rosor o ett ljus). Billigt o bra! jättefint!
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!