• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • förlovadflicka

En grej bara... Om man vill ange källa till bilden kan man inte skriva google, google är bara en sökmotor och det finns inga bilder därifrån, allt man får upp därifrån kommer någon annan stans ifrån. :)

• moonlightgirl
    MrsT2011 skrev 2011-03-30 10:58:42 följande:

Inspiration från google.
    Läckert
  • Zelmah
    Tittij skrev 2011-03-29 22:09:15 följande:
    Jag köpte dessa idag. Cirka 35 kr för en hel karta med "klister-pärlor"
    Sassabrassa skrev 2011-03-29 17:26:44 följande:

Tror jag ska ha röda skor, som matchar min rosenröda brudbukett, under min fina klänning.

Hehe! lustigt, jag köpte oxå en sån karta idag! Har nyss satt på dem under skorna. "I" under ena skon och "do" under den andra. Blåa stenar, så det får bli min "something blue". Det blev fint under skorna. Jag gifter mig borgerligt så ingen lär ju knappast se dem men lite kul ändå tycker jag :) ska se om jag kan få till nåt foto på dem...
  • AnnaHjärtaChristian

Lite tips bara.
    Matildas fest har melody skor. Jag fick mina idag, såååå super sköna att gå i. Priset är 550:- för de flesta skor.. Ska ta bild någon dag.

• hoodilady

Lite middagstips.
    Vår förrätt: Kronärtskockssoppa med smörstekta svampar och en cheddartoast till.

Min hemlige dröm: Chuck Bass! ;) Älskar den smokingen!!

Favorask med tex en pralin i att ge till gästerna. Fungerar även som Placeringskortshållare! I love it! Finns på myheart.se

• Tinzi
    FruHassel skrev 2011-02-21 20:26:51 följande:
    Lite svart/vit inspiration...

Snyggt! Vi har svartvitt tema så det tackar jag för :)
  • Tinzi
    skruttisOmuffis skrev 2011-02-02 13:23:26 följande:
    Jag bara älskar den här tårtan! Det bara väller ut sweet  löv Hjärta
    Om det går ska jag absolut ha tårtan såhär!

Ska försöka att själv göra en sån här caketopper.... Tror att den skulle passa jättefint till tårtan ovan.
    Den är på tok för dyr och krånglig att få tag på, men jag är rätt pysslig av mig och jag har hittat ett material som jag tror kan funka!

Vad tycks??

Snygg! Sån caketopper skulle jag vilja göra i svart...frågan är i vilket amterial..kommit på ngt bra? 
  • Piiiip

Så här i sista minuten så önskar jag eko-reko tips!

Återkommer med bilder så snart jag har fler, ska fota inbjudan denna helg och brudklänningen håller på o sys så kanske nästa helg.

Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!