• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • c4trin
    Sassabrassa skrev 2011-03-17 10:13:32 följande:

Nu har jag också beställt denna underbart fina gästbok. Passar vårt tema och vår grafiska profil helt fantastiskt bra.

Eller vad tycker ni? Visst passar den ihop med våra inbjudningskort:

Min tärnas klänning :)

Shiet va snyggt med allting tillsammans!! =)
  • c4trin
    EhjärtarF skrev 2011-03-16 10:14:53 följande:
    denna har vi med köpt ... super läcker !!
    Har ni meD svart vitt tema? 
    3 september 2011
    Vi har faktiskt svart, vitt, rosa och lila :D
    Men klänningen e svartvit så de e kul att matcha med den!
    Kommer nog bli superfint :D
  • moonlightgirl
    vickan1976 skrev 2011-03-17 10:57:32 följande:
    Jag kommer göra egna kakfat. Detta är gjort av udda tallrikar, koppar och lim. Men ska göra större till bröllopet.

Vad fint. Vad är det för lim su använder då??
  • vickan1976
    moonlightgirl skrev 2011-03-17 18:58:18 följande:
    Vad fint. Vad är det för lim su använder då??
    Jag har köpt något superlim. Oftast är de i små tuber. Läs på så de passar porslin. Det sitter jättebra!
    Vill göra i glas också, måste bara till second hand först ;)
  • In Wonderland
    c4trin skrev 2011-03-17 13:11:33 följande:
    Åhh var har du hittat den underbart fina röda brudtärneklänningen? Får man fråga vad den kostar? Har letat i månader efter något liknande. Den var verkligen sagolikt fin!
  • In Wonderland

Ops citerade fel. Sorry! Frågan var ju till dig Sassabrassa.

• vickanofilip

Här är mina smycken som jag ska ha.. hittade inget som matchade det jag ville ha så jag gjorde dom själv! tycker de är jättefina.. nu håller jag på med ett pannsmycke och en tiara.. får de vilket jag kommer använda..;O)
  • Sassabrassa
    In Wonderland skrev 2011-03-17 22:36:09 följande:
    Åhh var har du hittat den underbart fina röda brudtärneklänningen? Får man fråga vad den kostar? Har letat i månader efter något liknande. Den var verkligen sagolikt fin!
    In Winderland: Jag hittade den på Ebay. http://cgi.ebay.co.uk/Bridesmaid-short-Prom-Evening-Cocktail-party-Gown-dress-/260688583856?pt=UK_Wedding_Clothing&var=&hash=item826396b7d9
  • Sommarbrud2011

Här kommer några bilder på våra glasdekorationer. Hälften med gröna och hälften med lila, på varje ring kommer en tag med namnet på personen att hänga. Ett lite annorlunda bordsplaceringskort. Det var inte jättedyrt heller, ring med pärlor går på ca 1,5kr styck och tags finns från 2kr och uppåt beroende på hur stora man behöver Glad.  De med mer vitt ska jag och min blivande ha på våra glas.

Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!