• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • Evur

Här är lite frisyrer å grejs för den som vill ha det ganska enkelt =)
  • AnnaHjärtaChristian
    Smilla07 skrev 2011-03-15 14:47:48 följande:
    Ha ha... vill bara dela med mig av detta klipp, så häftigt!

<iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="www.youtube.com/embed/4-94JhLEiN0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

" target="_blank">

Helt fantatiskt! Hade gärna gjort nått liknande om jag vart den typen av person. Har inte dom nerverna inte de där.
  • AnnaHjärtaChristian
    AnnaHjärtaChristian skrev 2011-03-16 08:21:29 följande:
    Helt fantatiskt! Hade gärna gjort nått liknande om jag vart den typen av person. Har inte dom nerverna inte de där.
    Jag har inte nerverna till det där, skulle de stå
  • MissNina

Här är lite av det som vi ska ha till vårat bröllop. Allt ska gå i någon form av lila färg.
    Dock så har jag inga decorerings tips så om någon vet något bra man kan decorera matbordet med som går i lila så hör gärna av er.
  • annaochmias

<iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="www.youtube.com/embed/4-94JhLEiN0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

" target="_blank">

MrsT2011 skrev 2011-03-15 15:21:45 följande:
    Ja visst är det fantastiskt! =D Älskar den låten också, hade det inte varit för att sångaren chris brown är en galen kvinnomisshandlare som har erkänt att han slagit Rihanna, då hade jag gärna haft med låten på bröllopet!
    Det stör mig med, kan inte lyssna på Chris Brown längre.

Men jag tycker att Glee-versionen är miljoner gånger bättre!!! Kolla (obs, från avsnittet som gick i onsdags) här:

http://video.yandex.ru/users/tat25285383/view/181/
  • hoodilady
    annaochmias skrev 2011-03-16 10:26:54 följande:
    MrsT2011 skrev 2011-03-15 15:21:45 följande:
    Ja visst är det fantastiskt! =D Älskar den låten också, hade det inte varit för att sångaren chris brown är en galen kvinnomisshandlare som har erkänt att han slagit Rihanna, då hade jag gärna haft med låten på bröllopet!
    Det stör mig med, kan inte lyssna på Chris Brown längre.

Men jag tycker att Glee-versionen är miljoner gånger bättre!!! Kolla (obs, från avsnittet som gick i onsdags) här:

video.yandex.ru/users/tat25285383/view/181/
    Åh jag ÄLSKAR DET AVSNITTET!!!!! helt tokmysigt... jag vill ha ett så Cheezy musikbröllop! hihi. Önskar jag kunde sjunga!
  • hoodilady

Måste passa på att tipsa om det mest fantastiska youtube klippet om Bröllop, man blir så lycklig att man dansar och hoppar!!!

• MeahJ
    Evur skrev 2011-03-15 21:24:09 följande:

Vart har du bilden på denna makeup?
    Den var så otroligt fin.
  • moonlightgirl

" target="_blank">

Ha ha ha, vad roligt, snacka om att de bjöd på sig själva allihop.  =)
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!