• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • MrsT2011
    c4trin skrev 2011-03-10 21:34:17 följande:
    Jag har den i svart (där den på bilden är röd)! Den e från www.myheart.se och är supernöjd med köpet! Jättefin kvalitté.
    Tack så mycket för tipset du gav mig om myheart i en annan tråd! =)

Fick hem vår fina bok igår (med förtryckta frågor till gästerna), det kommer bli kanoooon!

Länk till den jag köpt: http://www.myheart.se/84-bok-brollopsboken.html
  • Dille
    Jag han skrev 2011-02-06 19:17:26 följande:

vad hittade du dessa? du har ingen koll på vart man kan köpa billiga näbbkläder?
  • Oniq
    Dille skrev 2011-03-11 10:51:00 följande:
    vad hittade du dessa? du har ingen koll på vart man kan köpa billiga näbbkläder?
    Dom där kläderna finns på Halens.
    Väst & Kravatt 149:-  Fick hem igår :) Skitsött! Finns i champagne och silver. Byxor och skjorta säljer dom också.
  • Krazzzy
    Oniq skrev 2011-03-11 10:55:17 följande:
    Dom där kläderna finns på Halens.
    Väst & Kravatt 149:-  Fick hem igår :) Skitsött! Finns i champagne och silver. Byxor och skjorta säljer dom också.
    Hittar det inte Gråter Kan det redan tagit slut ?
  • Fossing77

Den ser ju borta ut faktiskt! Mejla dem bums och fråga :)

• Olga

Vet Ni vart jag kan köpa en "kärleksbur" som fågelbur fast man lägger kuvert där?? Hade hittat en på en USA sida men tappade bort den....någon idé?

• MrsT2011

Olga skrev 2011-03-11 13:37:32 följande:

Vet Ni vart jag kan köpa en "kärleksbur" som fågelbur fast man lägger kuvert där?? Hade hittat en på en USA sida men tappade bort den....någon idé?
    Inget jag har sett tyvärr! Men har ett annat tips på vad man kan lägga kuvert i, ska själv göra en kartongtårta men utan rosetter!

• Chicita
    Olga skrev 2011-03-11 13:37:32 följande:
    www.jotex.se --> dekoration --> "fina" fågelbur

Zooma
    Kan den vara något?
    249:- 
  • Olga
    Chicita skrev 2011-03-11 14:00:49 följande:
    www.jotex.se --> dekoration --> "fina" fågelbur

Zooma
    Kan den vara något?
    249:- 
    ja de är en sån liknande jag vill ha tack!!! känner till några fler??!?!
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!