• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • Sebastiána
    Sammet skrev 2011-03-04 22:16:56 följande:

det här skulle nog också passa medeltida temat
    Det ser iofs inte så medeltida ut, men snyggt!
  • Olga

jätte fint-.....men ganska omöjligt att hitta skulle jag tro.....

• MrsT2011
    Sammet skrev 2011-03-04 22:16:56 följande:

det här skulle nog också passa medeltida temat
    Ha ha, snarare science fiction-tema, det är ju en scen ur Star Wars! =)
  • Oonah
    vickanofilip skrev 2011-03-04 20:07:12 följande:
    här kommer bilder på fantastiskt vackra klänningar. Inget som jag ska ha själv men om jag skulle ha flera bröllop så skulle jag absolut ha dessa vid ett medeltidsbröllop...

Pannsmycket vill jag ha men kan inte hitta..

En fantastiskt vacker medeltidsinspirerad klänning.. Hon ser ut som en sagofe i denna. Underbar!

Detta pannsmycke skulle jag vilja ha på mitt bröllop.. Ursnyggt med en lös romantisk frisyr..

Vad ska man säga.. Fantastisk skapelse.. snyggt med kontrastfärgerna svart/vitt

Enkelt pannsmycke men mycket romantisk look..
    Jag antog din utmaning. :)

Hittade nämligen pannsmycket:
    http://www.medievalbridalfashions.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=77

Mycket annat fint hade de också. Hoppas du bestämmer dig för att ha pannsmycket, för det var galet vackert! 
    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • du å ja bäjbä

är det någon som hade länken till ho som gjorde d fina armbanden som en del skulle ge till sina tärnor? jag vet att länken finns någonstans i tråden men ändå =)

• Chicita
    vickanofilip skrev 2011-03-04 20:07:12 följande:
    här kommer bilder på fantastiskt vackra klänningar. Inget som jag ska ha själv men om jag skulle ha flera bröllop så skulle jag absolut ha dessa vid ett medeltidsbröllop...

Pannsmycket vill jag ha men kan inte hitta..
    Jag letade mig också fördärvad efter pannsmycken. Tills jag hittade www.kronbruden.se

Jag har en bild på mitt pannsmycke som hon gjorde som en specialbeställning till mig, i mitt fotoalbum om du vill kika.
    Såg massa annars på utländska sidor (söker du på cirklet så kommer det upp) men jag ville inte ta risken att handla utanför sverige när jag inte har gjort det förut. Och dom var dessutom dyrare även utan frakten...
  • Lucky Heart
    du å ja bäjbä skrev 2011-03-06 07:26:10 följande:

är det någon som hade länken till ho som gjorde d fina armbanden som en del skulle ge till sina tärnor? jag vet att länken finns någonstans i tråden men ändå =)

Kan det vara den här länken du söker?

http://lovebeproud.blogspot.com/
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!