• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • IdaPierre
    Sarkastisk ljubicica skrev 2011-03-01 16:36:44 följande:
    TACK!!
    Åh ja bara älskar de där pom pomsen :)
  • hoodilady

Här kommer lite hårinspiration. Den översta ska jag beställa, vet bara inte än om jag ska beställa den i ivory eller natural white/sand. stora problem man har ;)

Jag ska ge min fästman en boudior som morgongåva, fast i pinup stil, här är lite tips för det:

• Fossing77
    hoodilady skrev 2011-03-01 17:26:35 följande:

Här kommer lite hårinspiration. Den översta ska jag beställa, vet bara inte än om jag ska beställa den i ivory eller natural white/sand. stora problem man har ;)

Jag ska ge min fästman en boudior som morgongåva, fast i pinup stil, här är lite tips för det:

Om jag vågade ge bort en sån..... Eller ja.. vågar ge bort den.. snarare fotandet så är problemet :D
  • FruHassel
    MrsT2011 skrev 2011-03-01 14:04:01 följande:
    Har redan postat i denna tråd det jag hunnit tillverka själv, men här kommer lite inspirationsbilder, tema vitt/silver och tema vintage! Älskar vikningen med låset och kortet man drar upp (nedersta bilden).

Mycket fina.... Tack för inspirationen!!
  • FruHassel

Älskar klänningen till vänter... tycker "kragen" är såååå läcker så just nu är det den som är mitt val....

• Smilla07

Ljuslyktor för romantiskt "tema":

Ljuslyktor för silvertema (vilket vi ska ha)

Guldtema:

• Liiisan

Så här ser min vigsel ring ut ( bilden är lånad)
    Guldet är ärvegods, briljanterna är från två olika ringar som betyder väldigt mycket!
    Den blåa stenen som är med på bilden är inte med i min ring. Men samma design!

Hans ring är slät men kommer vara ett sträck igenom ringen ( vågigt )

- Azuro AZB11 

• Liiisan

tipsar även om detta:
    Tycker dom är snygga å praktiska. Finns på ikea

SPALT Servettring/placeringskorthållare  Längd: 5 cm Antal i förpackning: 6 styck   

• cattitzi
    Liiisan skrev 2011-03-02 08:28:58 följande:
    tipsar även om detta:
    Tycker dom är snygga å praktiska. Finns på ikea

SPALT Servettring/placeringskorthållare  Längd: 5 cm Antal i förpackning: 6 styck   
    Kanske en dum fråga, med vad är det?? ;o)
  • teztroll
    cattitzi skrev 2011-03-02 09:54:59 följande:
    Kanske en dum fråga, med vad är det?? ;o)
    Det är servettringar, men kan även användas för att sätta placeringskort i tror jag =)
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!