vickanofilip skrev 2011-03-06 09:54:46 följande:
jag kommer inte åt din bild.. va häftigt med medeltidstema!! jag älskar historia men har inte tagit steget till det temat på bröllopet.. kul!!! var hon bra på kronbruden? känns smycket stabilt? kunde du önska vad du ville? var det dyrt?? tor du hon kan fixa detta smycke??
jag är oxå lite larvig när det gäller handla på nätet.. vill helst ha det svenskt så att säga för att inte bli lurad över nätet..denna ovan skulle jag vilja ha.. love it!
Hon jobbar inte med platt metall utan med metalltråd.
Jag betalade 1100 + frakt för mitt, men då ville jag ju ha det i äkta silver också.
Hade jag valt silverpläterad mässingstråd så hade det varit halva priset.
Eftersom jag gärna ville ha ett platt smycke så hamrade hon ut silvertråden på vissa ställen och jag tycker att det blev bra.
Jag ville gärna ha ett skirt smycke, så det är helt i min smak

Stabilt, tja det är inte stenhårt utan går att forma till lite, men det är ju inte som vax direkt...
Det rör sig ju när man tar i det, men det ska ju följa pannan, så jag är bara glad att det inte är allt för hårt, för då skulle jag nog riskera skav eller nåt.
Kerstin är jättebra att ha och göra med.
Snabba svar och hon förstår verkligen vad man vill ha.
Jag skickade en provbit på mitt klänningstyg så hon kunde matcha stenarna med dom gröna detaljerna jag ska ha