• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • Oonah
    snartfru skrev 2011-02-24 12:53:23 följande:

Har sökt i alla hörn av Sverige efter denna men tyvärr inte lyckats hitta den :(. Men vilken dröm att färdas i.
    Hittade precis denna vagn i Minnesota USA, där den hyrs ut av ett företag. 
    http://www.johmarfarms.com/Horse_and_Carriage_Rides.html 

Har inte hittat något liknande i Sverige. 
    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • MrsT2011
    Oonah skrev 2011-02-24 13:55:06 följande:
    Hittade precis denna vagn i Minnesota USA, där den hyrs ut av ett företag. 
    www.johmarfarms.com/Horse_and_Carriage_Rides.... 

Har inte hittat något liknande i Sverige. 
    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
    Nej det skulle förvåna mig om något liknande finns i sverige.
    Men om ni verkligen gillar idén kan ni ju lägga fram förslaget för någon som hyr ut häst och vagn. Det är möjligt att man kan bygga den runda delen på något sätt, pysselmänniskan i mig börjar fundera... Kanske stommen till ett iglootält i kombination med myggnät och spetstyger?
  • Oonah
    MrsT2011 skrev 2011-02-24 14:03:31 följande:
    Nej det skulle förvåna mig om något liknande finns i sverige.
    Men om ni verkligen gillar idén kan ni ju lägga fram förslaget för någon som hyr ut häst och vagn. Det är möjligt att man kan bygga den runda delen på något sätt, pysselmänniskan i mig börjar fundera... Kanske stommen till ett iglootält i kombination med myggnät och spetstyger?
    Ja, tänk om man kunde svetsa! Solig
    Det är en klart underskattad kunskap i hobbysammanhang. 
  • snartfru
    Oonah skrev 2011-02-24 14:06:31 följande:
    Ja, tänk om man kunde svetsa! Solig
    Det är en klart underskattad kunskap i hobbysammanhang. 
    Min blivande är svetsare så när du påpekar känns det helt otroligt frestande. Det vore kanske inte omöjligt, vissa delar utav den påminner om galler från gamla fönster osv...
  • Oonah
    snartfru skrev 2011-02-24 17:38:32 följande:
    Min blivande är svetsare så när du påpekar känns det helt otroligt frestande. Det vore kanske inte omöjligt, vissa delar utav den påminner om galler från gamla fönster osv...
    Härligt! Sen kan du säkert hyra ut den varje helg under sommarmånaderna. Den skulle säkert betala tillbaks sig ganska fort. Glad
  • snartfru
    IdaPierre skrev 2011-02-24 19:02:48 följande:
    hihi ja jag hittade den sidan..o nu tror ja till och med att ja har hittat mina skor :)
    Grattis, vilka blev det?
  • JochD
    snartfru skrev 2011-02-24 12:53:23 följande:

Har sökt i alla hörn av Sverige efter denna men tyvärr inte lyckats hitta den :(. Men vilken dröm att färdas i.
    Åh vad läcker och jag som kan svetsa och känner massa hästfolk och allt
  • cattitzi
    JochD skrev 2011-02-24 19:39:29 följande:
    Åh vad läcker och jag som kan svetsa och känner massa hästfolk och allt
    Ja, den där lilla vagnen är väl inte så svår att "köra ihop"? ;o)
  • brolencarlsson

Å vilka fina bilder tjejer!!

Man blir såå inspirerad....visa mer =0)

Försökte lägga upp några bilder jag med men gick inte....kan bilden vara för stor kanske??

Jag är ingen expert på datorer :P

Ös på fler bilder=0)

Kram Madde

Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!