• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • AnnaHjärtaChristian
    4Juni2011 skrev 2011-02-16 20:30:44 följande:
    Funderar på en av sjalarna på glitter  för de hade så många snygga, men funderar på om det blir för mycket när jag har slöja, ska du ha slöja?
    ja jag kommer ha slöja, men känner att man måste ha nått över axlarna om de skulle bli lite kalla vindar i maj månad. Den är inte speciellt glittrigt. Det passar mig bra för har så mkt på klänningen.
  • MrsT2011
    Anna89 skrev 2011-02-19 14:20:31 följande:

Här lite inspration från mitt album.. som ni förstår älskar jag lila och det är även mitt färgtema!
    Vilken underbar bukett!! Rosor och hortensia i olika nyanser, mina favoritblommor!
  • FruHassel

Lindahl: 

ÅÅåå så vacker dukning det var på bilden nästlängst ner... älskar de små ljusen på kanten! Vi vill ha ett stort bröllop så det kanske inte blir så praktiskt MEN absolut blir det så till nyår när vi firar förlovningsdag :)

• Lindahl
    FruHassel skrev 2011-02-22 19:52:29 följande:
    Lindahl: 

ÅÅåå så vacker dukning det var på bilden nästlängst ner... älskar de små ljusen på kanten! Vi vill ha ett stort bröllop så det kanske inte blir så praktiskt MEN absolut blir det så till nyår när vi firar förlovningsdag :)

Vi hade själv ett nyårsbröllop nu 2010 som gick i just dessa färger + accentfärg i svart...

Vita dukar med silverfärgade löpare, avlånga vita ljusfat från Ikea med svart sten och små, vita blockljus i. Näverbollar som vi spraymålade, några mattsvarta, några silvriga.. Vita tallrikar med svarta servetter som vi satt silvertryck på, hjärtan i silver med gästernas namn på som hängde på glasen... Festgrogrammen i vitt, med svart tryck på och silverband för att hålla ihop dem...
    Får nog försöka ordna fram bilderna från min mobil och lägga upp bilder på dukningen i mitt galleri....

• cattitzi

Här kommer lite mer tips och idéer! Vi ska nog beställa detta nedan! :O)
    Det mesta kommer från Calligraphen nedan!

En typ av "Banderoll" att ha vid festen.

Gästbok som alla gäster kan skriva i.

Present till toastmaster eller bestman etc

Så gästerna kan ta roliga bilder

Vi tänkte beställa skylten överst (den vita) då vi ska vara på ett ställe som alla måste köra till så då kan den vara bra för alla "utomsocknes"

Lite ramar att sätta foton i och sätta upp ex på toaletterna

En korg av nått slag för att ha vigselprogrammen i
  • 4Juni2011

Lite hårinspiration, tror ni man kan ha  en lång slöja till dessa, ar fäster man isåfall?

Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!