• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • Sommarbrud
    AnnaHjärtaChristian skrev 2011-02-16 20:04:14 följande:
    Jag hittade även sån fin stor och bred sjal i lila färg på glitter. Dom var alldeles nyinkomna när jag köpte en.
    Kostade bara 99:-
    Kommer passa bra till klänningen. Ville ha en färgklick, blir snyggt hoppas jag.
    Tack för tipset! Ska in till stan i helgen ska kolla vill oxå ha lite färg. Jag kommer ha mkt lika som dig :)
  • Oonah
    hoodilady skrev 2011-02-17 11:27:30 följande:
    Nu har det inte kommit upp bilder på länge!
    Inspirera varandra!
    Well said!

Snygg inbjudan, eller kanske kvällens meny?

Söta, men enkla, placeringskort!

Jätteläckra och fräscha välkomstdrinkar!

- May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • Wintercandles

Gillar idèn med lådor till inbjudan.

Tryffel med vit choklad & spelsin till brudskålen.

Fina servetter till "glädjetårar" vid vigseln.

Mysig vintage inspirerad dukning.

• MrsT2011

Ni som ska ha lila tema, såg ni den ljuvliga dukningen med lila hortensia och varannan servett i vitt resp lila i senaste numret av Allt om Bröllop?? Har inte tidningen framför mig nu så kan inte säga varken sidnr eller hemsidan de hänvisade till, men det var i början av tidningen, tema "färgsprakande dukning". Hett tips!!

• Miss Moneypenny
    MrsT2011 skrev 2011-02-11 15:18:01 följande:
    Tycker jag känner igen denna ljuvliga glasveranda... Är det Hällsnäs?
    Nej, det är Rockelstad Slott faktiskt. Ligger i Sörmland, några mil från Flen.
  • Miss Moneypenny
    Tezza81 skrev 2011-02-11 18:08:36 följande:
    så vacker vart har du köppt löparen? eller har du gjort den själv och köppt fån textilaffär??
    Löparen är faktiskt en tunn gardin från IKEA som jag klippt mitt itu. Det var sånt typ som inte trådar sig. Kostade typ 29 kr för en rulle och jag köpte kanske fyra rullar totalt så det var verkligen ingen jättesumma.
  • Miss Moneypenny
    hoodilady skrev 2011-02-14 14:53:36 följande:
    Är det din hand/ring? Gillar din manikyr väldigt mycket! ;)
    Blir så avundsjuk på de som kan ha långa naglar, mina flisar sig och det blir alltid jack i tumnageln. Får väl ha lösnaglar på bröllopet antar jag :(
    Ja, det är det. Tack snälla, vad gullig du är! Kan trösta dig med att hårda naglar medför stenhårda tånaglar också så dem får man nästan bända loss och kan knappt klippa och de växer supersnabbt också :) Inte lika kul!
  • MrsT2011
    Miss Moneypenny skrev 2011-02-17 15:44:57 följande:
    Ja, det är det. Tack snälla, vad gullig du är! Kan trösta dig med att hårda naglar medför stenhårda tånaglar också så dem får man nästan bända loss och kan knappt klippa och de växer supersnabbt också :) Inte lika kul!
    Ha ha, är det så?? Då kanske man ska vara liiiiite nöjd med sina spröda vinternaglar trots allt! =)
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!