• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • Miss Moneypenny

Det här var en lite bättre bild på dukningen. Färgtema lila för bröllopet som det kanske märks.

• MrsT2011
    Sommarbrud skrev 2011-02-11 13:46:07 följande:
    O din klänning är ju helt fantastisk! Du får inte säga vart du köpt den för då vill jag ha och jag har redan en klänning plus att jag hålle rpå att beställa en till. Men bra smak har du !
    Ha ha ha, precis vad jag tänkte skriva! Men jag bara måste få veta vilket märke det är på klänningen, så nyfiken!
  • Sommarbrud
    MrsT2011 skrev 2011-02-11 14:16:41 följande:
    Ha ha ha, precis vad jag tänkte skriva! Men jag bara måste få veta vilket märke det är på klänningen, så nyfiken!
    Ja jag är oxå nyfiken men det är bra om det skrivs till dig då kan jag bara råka se det i smyg o då är det inte mitt fel att jag kan kolla upp om den går att få tag på.... Bra plan!
  • du och jag 2011
    cattitzi skrev 2011-02-11 13:28:28 följande:

Oj så fina idéer ni alla har lagt ut!
    BIfogar lite jag med! Glad

Halsband och örhänge som jag ska ha till klänningen

Fina örhängen! Vart kommer de ifrån?
  • AnnaHjärtaChristian
    Fossing77 skrev 2011-02-11 11:02:06 följande:
    Jag mejlade Blubox och frågade hur det kom sig med formuleringen och fick svaret att figurerna är bokstavligen fula som stryk och ska ses som en skämtartikel som passar mer för svensexa/möhippa än bröllopet. Skrattande
    Okej. haha...
  • MrsT2011
    Sommarbrud skrev 2011-02-11 14:21:35 följande:
    Ja jag är oxå nyfiken men det är bra om det skrivs till dig då kan jag bara råka se det i smyg o då är det inte mitt fel att jag kan kolla upp om den går att få tag på.... Bra plan!
    Smart du e! =)
  • MrsT2011
    Miss Moneypenny skrev 2011-02-11 14:11:02 följande:

Det här var en lite bättre bild på dukningen. Färgtema lila för bröllopet som det kanske märks.

Tycker jag känner igen denna ljuvliga glasveranda... Är det Hällsnäs?
  • Sommarbrud
    MrsT2011 skrev 2011-02-11 15:17:20 följande:
    Smart du e! =)
    Ja och nu sitter jag på nålar för att få veta :)
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!