• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • cattitzi
    Sommarbrud skrev 2011-02-11 13:41:59 följande:
    Vad duktig du e!
    Tack! Så glad jag blir! Skrattande
  • Sommarbrud
    cattitzi skrev 2011-02-11 13:45:01 följande:
    Tack! Så glad jag blir! Skrattande
    O din klänning är ju helt fantastisk! Du får inte säga vart du köpt den för då vill jag ha och jag har redan en klänning plus att jag hålle rpå att beställa en till. Men bra smak har du !
  • cattitzi
    Sommarbrud skrev 2011-02-11 13:46:07 följande:
    O din klänning är ju helt fantastisk! Du får inte säga vart du köpt den för då vill jag ha och jag har redan en klänning plus att jag hålle rpå att beställa en till. Men bra smak har du !
    Men då kan jag trösta dig med att den är fjolårets kollektion och jag tror faktiskt inte att den går att få tag på mer så då slipper du det bekymret! ;o)
    Men visst är den VACKER??!!!!!! Jag älskar ryggen på den.

Vad för brudklänningar har du hittills skaffat då? ;o)
  • Sommarbrud
    cattitzi skrev 2011-02-11 13:51:06 följande:
    Men då kan jag trösta dig med att den är fjolårets kollektion och jag tror faktiskt inte att den går att få tag på mer så då slipper du det bekymret! ;o)
    Men visst är den VACKER??!!!!!! Jag älskar ryggen på den.

Vad för brudklänningar har du hittills skaffat då? ;o)
    Ja men det var ju skönt! Jag har en klänning från Lilly, men sitter nu i kina tråden och vill betälla har en massa olika förslag .)
  • Miss Moneypenny

Kul tråd! Fantastiskt fina bilder Cattizzi! Underbar klänning och jättefina inbjudningar du gjort.
    Här kommer lite bilder från vårt bröllop. Finns bilder på klänning och frisyr i galleriet men bifogar inte här enligt TS önskemål :)

• cattitzi
    Miss Moneypenny skrev 2011-02-11 13:54:45 följande:
    Kul tråd! Fantastiskt fina bilder Cattizzi! Underbar klänning och jättefina inbjudningar du gjort.
    Här kommer lite bilder från vårt bröllop. Finns bilder på klänning och frisyr i galleriet men bifogar inte här enligt TS önskemål :)

Nej jag vet att vi inte skulle lägga in klänningar här, men kunde inte låta bli! ;o)

• Miss Moneypenny
    cattitzi skrev 2011-02-11 13:58:11 följande:

Nej jag vet att vi inte skulle lägga in klänningar här, men kunde inte låta bli! ;o)

För min del gjorde det inget :) Den var jättefin verkligen!
  • hoodilady
    cattitzi skrev 2011-02-11 13:58:11 följande:

Jag förlåter dig ;)
  • Miss Moneypenny

Oj, alla bilder kom visst inte med. 

Mina smycken:

Här är mina skor jag hade. Sköna och prisvärda!

Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!