• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • MrsT2011
    Jossis81 skrev 2011-02-11 09:21:50 följande:

Min tärnas klänning!!
    Åh vad mysig! Älskar skira material och pudriga pastellfärger.
  • Jossis81
    MrsT2011 skrev 2011-02-11 09:25:45 följande:
    Åh vad mysig! Älskar skira material och pudriga pastellfärger.
    Ja den är sådär romantisk och perfekt! Glömde ju skriva att den är från Ellos!
  • Fossing77
    missyJ skrev 2011-02-11 08:19:20 följande:
    Skulle du vilja testa en sak åt mig med dessa pennor??
    Går det att skriva/rita på sockerbitar???
    Har testat sockerbitarna och skrivit i din gästbok. :) Om någon annan undrar så rekommenderar jag inte det. Blir kladdigt och flyter ut. De här pennorna funkar bästa på släta, lite hårda ytor typ mentos, kristyr och även på marsipan. :)
  • 4Juni2011
    Jossis81 skrev 2011-02-11 09:21:50 följande:

Min tärnas klänning!!
    Den funderar vi också på... HAr ni beställt den?
  • Fossing77
    AnnaHjärtaChristian skrev 2011-02-10 23:55:29 följande:
    Varför står de "
    OBS! Den är ful som stryk, kom ihåg att du blivit varnad."

Det står under beskrivnings texten. Konstigt tycker jag.
    Men vad skumt! Undrar om dom är ironiska eller om någon försökt vara rolig på deras bekostnad?
  • Fossing77
    AnnaHjärtaChristian skrev 2011-02-10 23:55:29 följande:
    Varför står de "
    OBS! Den är ful som stryk, kom ihåg att du blivit varnad."

Det står under beskrivnings texten. Konstigt tycker jag.
    Jag mejlade Blubox och frågade hur det kom sig med formuleringen och fick svaret att figurerna är bokstavligen fula som stryk och ska ses som en skämtartikel som passar mer för svensexa/möhippa än bröllopet. Skrattande
  • Jossis81
    4Juni2011 skrev 2011-02-11 10:27:32 följande:
    Den funderar vi också på... HAr ni beställt den?
    Vi beställde den nu på morgonen, kommer om 4-5 dagar. Då kan jag berätta hur den är!!
  • MrsT2011
    Fossing77 skrev 2011-02-11 11:02:06 följande:
    Jag mejlade Blubox och frågade hur det kom sig med formuleringen och fick svaret att figurerna är bokstavligen fula som stryk och ska ses som en skämtartikel som passar mer för svensexa/möhippa än bröllopet. Skrattande
    Ha ha ha, vilket udda försäljningsknep! De tröttnade väl på att hantera returer från missnöjda brudpar...! =)
  • MrsT2011
    Jossis81 skrev 2011-02-11 11:14:49 följande:
    Vi beställde den nu på morgonen, kommer om 4-5 dagar. Då kan jag berätta hur den är!!
    Blev ännu mer förtjust när jag insåg att rosetten var en avtagbar sjal! Funderar på att köpa till mig själv och ha på midsommarafton eller liknande. Synd att man inte är gäst på bröllop i år utan endast ska närvara vid sitt eget. Flört
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!