• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • MrsT2011

Nu snackar vi bukett-inspiration! Såhär nära det jag själv tänkt mig har jag aldrig lyckats hitta tidigare! =)
    Blå hortensia är min favoritblomma. 
  • MrsT2011

Oh my god, vilken underbar tårta!!

• MrsT2011

Här är bilden, blev så exalterad att jag glömde ladda upp den! =)
  • MrsT2011

Här kommer tips på en underbar bröllopsblogg:

theperfectpalette.blogspot.com/

Klicka på rubriken "palette library" så öppnar sig ett fantastiskt arkiv av fotomontage med olika färgteman.

• NYC 2011

Här kommer lite inspirationsbilder som jag vill ha det. Hår och make har jag inte bestämt än. Vi gifter oss i New York så inga inbjudningskort eller dukningar behövs.
    View bowbouque...jpg in slide show
    View ouma alli...jpg in slide show

• Fossing77
    MrsT2011 skrev 2011-02-08 22:09:30 följande:
    Här kommer tips på en underbar bröllopsblogg:

theperfectpalette.blogspot.com/

Klicka på rubriken "palette library" så öppnar sig ett fantastiskt arkiv av fotomontage med olika färgteman.
    Gillas!! Vilka härliga bilder!
  • Fossing77

hoodilady -  du som är tryckarproffs... funderar på vaniljfärgade kort med mörkt röd text...vad tror du om det? jag har svårt att visualisera det i huvudet ordentligt...

• Zelmah
    hoodilady skrev 2011-02-08 16:41:53 följande:
    Ja, men du kan ju kombinera din pysselsida med texten du gjort i InDesign. (Finns att ladda hem på download.com). Sen kanske limma på ett spetsband eller nåt långt ned på arket. Skulle få lite liv då :)
    Skriv ett mail eller nåt om du behöver hjälp med InDesign.
    Jag gjorde bara ett A5, det blir enkelt.
    Tryckte på jobbet, så behövde inte skicka iväg det nånstans, kändes tryggt att arbetskompisarna tryckte det åt mig. Det blir ALLTID snyggast att skicka iväg till ett tryckeri. Blir inte så superdyrt om man hittar rätt ställe att göra det på. Kan tyvärr inte så många tryckerier. Du får googla och ringa för att jämföra priser :)
    kostar inte InDesign typ 10-14 000? jag vill så gärna ha det och illustrator o photoshop mm i Adobe creative suit paketet med ett sånt programpaket börjar ju på 24 000 och uppåt.... :( vill gå kurser i de programmen o har hittat några bra kurser på halvfart men jag har ju inte råd att skaffa programmen så jag får väl ge upp den drömmen :(
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!