• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • Fossing77

Nä dom e ju billiga så testa kan man ju faktiskt göra.. att jag inte tänkte på det... Tack för idén! Glad

• GnuGS
    förlovadflicka skrev 2011-02-08 09:09:59 följande:
    Tycker inte heller det är kul, fast den bilden var lite rolig bara för den var lite påhittig, hihi. :) Skulle dock inte vilja ha sånt på mitt bröllop, min fästman vill gifta sig precis lika mycket som jag! 
    Jag hör till dem som inte heller gillar den sortens humor. Men just den bilden, med ”HELP ME!” under skosulorna ... kan man inte utgå från att det ska föreställa fånigt bus från någon av marskalkarna, snarare än ett påhitt av brudgummen?
  • hoodilady

Oj vilken diskusion det blev om skorna! Tycker det va askul!
    Men alla är olika som sagt.

Här kommer bilder på mina inbjudningskort som jag har jobbat med länge nu.. suck! Men fick dem från tryckeriet io fredags och ska skicka ut dem i veckan!

• Fossing77
    hoodilady skrev 2011-02-08 13:23:35 följande:
    Oj vilken diskusion det blev om skorna! Tycker det va askul!
    Men alla är olika som sagt.

Här kommer bilder på mina inbjudningskort som jag har jobbat med länge nu.. suck! Men fick dem från tryckeriet io fredags och ska skicka ut dem i veckan!

Men åååhhh!! Så fina kort!! Du jobbar med tryck har jag för mig jag läst nånstans? Glad
  • Oonah

Kunde inte sova inatt så jag hamnade framför herr Google igen. Glad Något sånt här hade jag tänkt som frisyr, med avtagbar slöja. Senare till middagen kan jag ta av den och sätta dit ett hårspänne i stil med broschbuketten.

- May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • himeko81
    kransen i håret. men i silver. o dom vita pärlorna blir vita små knappar. min syster ska göra den. fick den i förlovningspresent. en förlovningskrans :)

Den är PRECIS vad jag letat efter!!! Var finns det att köpa!?
  • Mia4

Jag funderar på att ha vita kallor i min brudbukett och som bordsdekoration. Jag tycker om bindningen av buketten med något som liknar ett snöre (bilden i mitten).  Tycker att den kan matcha fint mot min snörning i brudklänningen. 
  • hoodilady
    Fossing77 skrev 2011-02-08 13:26:42 följande:
    Men åååhhh!! Så fina kort!! Du jobbar med tryck har jag för mig jag läst nånstans? Glad
    tack!! :) Ja, jobbar på reklambyrå/tryckeri, men det är hemskt att göra sina egna kort, man blir aldrig nöjd! haha.
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!