• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • AnnaHjärtaChristian

Man kan alltid finna inspiration av vad andra köpt, här kommer lite av vad jag köpt och gjort.

Svärmor pysslat ihop. Hon hjälper oss med dukningen, så skönt!

Hemmagjorda inbjudningskort.

Armbandet till mig

Örhängen köpta på tradera

Halsband från glitter

Tiara från tradera

Örhängen från glitter....är liten kluven. Köpte dessa först, riktigt snygga när man har på sig dom.

Mina 3 tärnor får varsitt diadem av mig på bröllopsdagen. Inköpta från glitter.
  • skruttisOmuffis
    hoodilady skrev 2011-02-07 12:44:09 följande:

JÖSSES vilka fina bilder!!!
    ...inte alls mitt färgtema, men så ljuvligt med alla ljusslingor...och vilken fin bukett!
  • Emblas Mamma
    AnnaHjärtaChristian skrev 2011-02-07 13:45:06 följande:
    Man kan alltid finna inspiration av vad andra köpt, här kommer lite av vad jag köpt och gjort.

Svärmor pysslat ihop. Hon hjälper oss med dukningen, så skönt!

Vilka otroligt tjusiga inbjudningskort!!
    Helt underbara! :)
  • Oonah

Jag ska ha en bukett gjord av vackra, gamla broscher. Här är ett par inspirationsbilder:

Jag har hittat flera broscher på ebay och fått hem några. Här är ett urval av de jag har samlat på mig hittills: 

- May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • skruttisOmuffis
    AnnaHjärtaChristian skrev 2011-02-07 13:45:06 följande:

Jag håller med "Emblas mamma"... Kortet är superfint!
    Nu fick jag lite inspiration...
    Vart har du fått tag på spetsbandet?
  • MrsT2011

Här kommer lite smink-inspiration, ska ge denna modellbild till min sminkös!

• MrsT2011
    Oonah skrev 2011-02-07 15:05:11 följande:
    Jag ska ha en bukett gjord av vackra, gamla broscher. Här är ett par inspirationsbilder:

De är helt fantastiska!! Jag älskar färska blommor men hade jag varit allergisk hade jag absolut valt en sån här!
    Så härligt att ha kvar efteråt också.
  • Oonah
    MrsT2011 skrev 2011-02-07 15:27:22 följande:
    De är helt fantastiska!! Jag älskar färska blommor men hade jag varit allergisk hade jag absolut valt en sån här!
    Så härligt att ha kvar efteråt också.
    Ja, jag ser fram emot att kunna ha den liggandes i bokhyllan, lika vacker som den dagen vi gifte oss. Tänk om våra framtida barn också vill använda den när de gifter sig. Drömmer

*får nått drömskt i blicken*
    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!