• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • AnnaHjärtaChristian
    skruttisOmuffis skrev 2011-02-07 15:21:44 följande:
    Jag håller med "Emblas mamma"... Kortet är superfint!
    Nu fick jag lite inspiration...
    Vart har du fått tag på spetsbandet?
    Tack. Kul o läsa att ni tycker dom är fina. 'Spetsbandet köpta jag på knapp karlsson i Göteborg.'
    Finns säkert i flera dylika affärer som säljer sytillbehör.
    resten finns på panduro.
  • Fossing77
    Oonah skrev 2011-02-07 15:43:22 följande:
    Ja, jag ser fram emot att kunna ha den liggandes i bokhyllan, lika vacker som den dagen vi gifte oss. Tänk om våra framtida barn också vill använda den när de gifter sig. Drömmer

*får nått drömskt i blicken*
    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
    Var tvungen att ge mig ut på eBay och kolla broscher. Finns ju massor ju! :) Hur binder man ihop dem? Sätter man någon form av skaft på dem? Superfint är det iaf!
  • AnnaHjärtaChristian
    Oonah skrev 2011-02-07 15:05:11 följande:
    Jag ska ha en bukett gjord av vackra, gamla broscher. Här är ett par inspirationsbilder:

Jag har hittat flera broscher på ebay och fått hem några. Här är ett urval av de jag har samlat på mig hittills: 

- May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
    helt underbara!!!!
  • förlovadflicka
    Oonah skrev 2011-02-07 15:43:22 följande:
    Ja, jag ser fram emot att kunna ha den liggandes i bokhyllan, lika vacker som den dagen vi gifte oss. Tänk om våra framtida barn också vill använda den när de gifter sig. Drömmer

*får nått drömskt i blicken*
    Tänkte också köpa en brooch bouquet men blir inte så ändå :) 
  • MrsT2011
    AnnaHjärtaChristian skrev 2011-02-07 16:03:38 följande:
    Tack. Kul o läsa att ni tycker dom är fina. 'Spetsbandet köpta jag på knapp karlsson i Göteborg.'
    Finns säkert i flera dylika affärer som säljer sytillbehör.
    resten finns på panduro.
    Ooooh, knapp-karlsson, gotta love it!!  Perfekt läge dessutom, mitt emellan Arkivet och Panduro, ha ha!
    Superfina kort förresten!
  • AnnaHjärtaChristian
    MrsT2011 skrev 2011-02-07 16:18:59 följande:
    Ooooh, knapp-karlsson, gotta love it!!  Perfekt läge dessutom, mitt emellan Arkivet och Panduro, ha ha!
    Superfina kort förresten!
    Tack. fick hjälp av en kompis, hon är väldigt duktig.
  • AnnaHjärtaChristian
    MrsT2011 skrev 2011-02-07 15:22:39 följande:
    Här kommer lite smink-inspiration, ska ge denna modellbild till min sminkös!

Jätte snyggt sminkat. Lagom mkt, inte för lite och inte för mkt!
  • MrsT2011
    AnnaHjärtaChristian skrev 2011-02-07 16:30:15 följande:
    Jätte snyggt sminkat. Lagom mkt, inte för lite och inte för mkt!
    Ja visst är det smakfullt! Är så glad att jag hittade en bild som visar precis hur jag vill ha det, är värdelös på att förklara...! =)

Hittar ni bilder på axellångt, lockigt hår som är utsläppt och med sidbena tar jag gärna del av dessa... Trodde att en så enkel frisyr skulle vara en baggis, men inget av det jag sett hittills har känts helt rätt.
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!