• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • hoodilady
    MrsT2011 skrev 2011-02-07 16:42:46 följande:
    Ja visst är det smakfullt! Är så glad att jag hittade en bild som visar precis hur jag vill ha det, är värdelös på att förklara...! =)

Hittar ni bilder på axellångt, lockigt hår som är utsläppt och med sidbena tar jag gärna del av dessa... Trodde att en så enkel frisyr skulle vara en baggis, men inget av det jag sett hittills har känts helt rätt.
    Hur menar du med lockigt? Har du självlockigt eller ska du göra "hollywood lockar"?
    Här kommer lite hårinspiration på det iallafall!
    Tycker alldeles för många har samma frisyr, i år är det tydligen halvutsläppt locktångslockar som gäller vad jag förstår?

• hoodilady

Oj resten av bilderna försvann!

• MiniMirra
    Fossing77 skrev 2011-02-08 13:26:42 följande:
    Men åååhhh!! Så fina kort!! Du jobbar med tryck har jag för mig jag läst nånstans? Glad
    De är så fina, och jag ser definitivt fram emot att få en sån fin inbjudan. Du är så duktig på det där, som jag alltid har sagt. Inte sant?
  • hoodilady

Ännu mer inspiration... Förlåt att jag bombar!

Ska ni kasta brudbuketten föresten??! Vore så kul att göra det, men vet inte om jag kommer villa behålla den.
  • hoodilady
    MiniMirra skrev 2011-02-08 15:21:05 följande:
    De är så fina, och jag ser definitivt fram emot att få en sån fin inbjudan. Du är så duktig på det där, som jag alltid har sagt. Inte sant?
    aj aj aj Mien, inte skulle du se dem innan de skickades ;)
    Snart kommer de på posten! hiih...
    Säg till om du vill ha hjälp med trycksaker :)
    Jo du har alltid sagt det, du är så snäll!
  • MiniMirra
    hoodilady skrev 2011-02-08 13:23:35 följande:
    Oj vilken diskusion det blev om skorna! Tycker det va askul!
    Men alla är olika som sagt.

Här kommer bilder på mina inbjudningskort som jag har jobbat med länge nu.. suck! Men fick dem från tryckeriet io fredags och ska skicka ut dem i veckan!

• hoodilady
    MiniMirra skrev 2011-02-08 15:27:46 följande:
    sötnos!
  • Fossing77
    hoodilady skrev 2011-02-08 14:56:33 följande:
    tack!! :) Ja, jobbar på reklambyrå/tryckeri, men det är hemskt att göra sina egna kort, man blir aldrig nöjd! haha.
    Jag vill copy-paste:a dina kort!!! Fast i rött.... Skrattande
  • förlovadflicka
    hoodilady skrev 2011-02-08 15:22:20 följande:
    Ännu mer inspiration... Förlåt att jag bombar!

Var kommer dessa sötnosar ifrån?? Och vad är det? Haha :P
  • Fossing77
    förlovadflicka skrev 2011-02-08 15:36:54 följande:
    Var kommer dessa sötnosar ifrån?? Och vad är det? Haha :P
    Jag gissar praliner?? Eller nåt åt det hållet... toksöta! Såna skulle man ha istället för en caketopper! Glad
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!