• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • MaybeBride09
    moonlightgirl skrev 2011-02-09 19:11:54 följande:
    Vad läckra, sånna skulle jag vilja ha. Undrar hur man gör dem??
    man skulle nog kunna göra cake pops (kaksmulor blandat med färskost tror jag ingredienserna är) som man sticker pinnar i, doppar i choklad och sen dekorerar med choklad. 
    1 oktober 2011 säger jag JA
  • MaybeBride09
    MaybeBride09 skrev 2011-02-09 20:36:55 följande:
    man skulle nog kunna göra cake pops (kaksmulor blandat med färskost tror jag ingredienserna är) som man sticker pinnar i, doppar i choklad och sen dekorerar med choklad. 
    brudgummen är nog först helt doppad i vit choklad för att senare doppar halvt i mörk. 
  • MrsT2011
    Krystal skrev 2011-02-09 20:07:38 följande:
    Tackar finns bara i ett exemplar...har gjort den själv.
    Nu ligger den i en rund ask och bara väntar på den stora dagen...
    Oj, helt fantastiskt!! Är du utbildad silversmed?? *imponerad*
  • snartfru

Jag funderar på ett kvällsbröllop i den här stilen. Och sedan under brudvalsen ska vi dela ut facklor till samtliga gäster som ska lysa upp natten.

• Jossis81
    snartfru skrev 2011-02-09 22:34:28 följande:
    Jag funderar på ett kvällsbröllop i den här stilen. Och sedan under brudvalsen ska vi dela ut facklor till samtliga gäster som ska lysa upp natten.

Ååå va vackert!!
  • sofi 88

snartfru: GUD vilken underbar bild! Går direkt till bröllopsarkivet!

• moonlightgirl
    Krystal skrev 2011-02-09 20:07:38 följande:
    Tackar finns bara i ett exemplar...har gjort den själv.
    Nu ligger den i en rund ask och bara väntar på den stora dagen...
    Oj, har du gjort den själv. wow vad impad jag vart. Den är verkligen jätte jätte fin.
  • AnnaHjärtaChristian
    AnnaHjärtaChristian skrev 2011-02-07 11:44:27 följande:

här är mina töser med sina underbara klänningar.
    Fick testat dom när stora tjejen hade vattkopper....haha.... behöver inte oroa mig för att hon ska vara prickig till bröllopet iallafall.
    Jag har pratat med tjejen som sålde dessa till mig. Hon hade själv köpt dom på ebay. Hon har en klänning kvar i storlek 110-116 tror jag det var med en tillhörande jätte fin "krona", kika in på tradera för hon skulle sätta ut den snart.
    Hon sa att det fanna massor på ebay. Det är sån brölllopshysteri i USA så där kan man få tag på massa fina kläder.
  • missyJ
    Fossing77 skrev 2011-02-02 18:54:03 följande:
    Jag ska dekorera Mentos och ha i favorbags till varje gäst. Här har jag bara testat färgerna som jag fick hem igår. Kommer bli kanon! Pennorna köpta på www.kakburken.se :)

Skulle du vilja testa en sak åt mig med dessa pennor??
    Går det att skriva/rita på sockerbitar???
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!