• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • MrsT2011
    Krystal skrev 2011-02-11 17:52:00 följande:

Tiara/diadem för en brudtärna kanske...
    Superfin den också! Vilken glad överraskning att panduro säljer material till sånt här. Blev sugen på att testa att göra min egen tiara jag med, men har en känsla av att den inte kommer bli lika fin...! =)
  • MrsT2011

Våra inbjudningskort och ett utkast till vigselprogram!

• N blir B

Den här buketten fast med lila ocenrosor ska jag nog har. 
  • hoodilady
    Miss Moneypenny skrev 2011-02-11 13:59:05 följande:

Är det din hand/ring? Gillar din manikyr väldigt mycket! ;)
    Blir så avundsjuk på de som kan ha långa naglar, mina flisar sig och det blir alltid jack i tumnageln. Får väl ha lösnaglar på bröllopet antar jag :(
  • förlovadflicka
    hoodilady skrev 2011-02-14 14:53:36 följande:
    Blir så avundsjuk på de som kan ha långa naglar, mina flisar sig och det blir alltid jack i tumnageln. Får väl ha lösnaglar på bröllopet antar jag :(
    Prova att köpa såna där tabletter som ger starkare hår och naglar då? Fick hem mina från dermoshop idag, de var jättebilliga så värt ett försök :D www.dermoshop.se/catalog/product.asp&f=series&s=vivante&from=c
  • hoodilady
    förlovadflicka skrev 2011-02-14 16:15:50 följande:
    Prova att köpa såna där tabletter som ger starkare hår och naglar då? Fick hem mina från dermoshop idag, de var jättebilliga så värt ett försök :D www.dermoshop.se/catalog/product.asp 11988&f=series&s=vivante&from=c
    Ja, jag vill så gärna testa, jag gjorde det för nåt år sen med några liknande tablettermen jag tålde inte dem :(
  • förlovadflicka
    hoodilady skrev 2011-02-14 16:24:40 följande:
    Ja, jag vill så gärna testa, jag gjorde det för nåt år sen med några liknande tablettermen jag tålde inte dem :(
    Oj, vad hände då?? *inväntar svar innan jag vågar ta första tabletten* :P 
  • JWL
    hoodilady skrev 2011-02-14 14:53:36 följande:
    Du kan ju lägga gelé på naglarna, då blir de både hållbara och fina (och man kan förlänga dem)! Dessutom kan man välja vit gelé vid tipparna så man får en fransk manikyr som håller i flera veckor.

Jag kommer själv att ha det för då vet jag att naglarna kommer att vara i tipp topp. Och det vill man ju med tanke på att många förmodlingen vill titta på vigselringen. :)

För att inte bli helt OT så bidrar jag med bilder på fina tårtor och dukningar.

Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!