• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • Iseika
    AnnaHjärtaChristian skrev 2011-02-14 21:59:43 följande:

Som jag sa till min sambo, för han tycker de blev för dyrt med hemma gjorda kort, att det är inbjudnings kortet som säger allt om bröllopet, man ska få gästerna att häpna redan vid kortet och få dom att bli nyfikna på bröllopet.

Det är en härligt lättad känsla när dom är färdiga. Imorgon ska adresser fixas till alla. Sen ska de skickas iväg!

Hade jag gjort mina kort själv hade gästerna helt klart häpnat. De hade funderat på huruvida treåringar verkligen får gifta sig

Med detta sagt vill jag verkligen uttrycka beundran för folk som orkar pilla ihop sånt själva! 
  • Sommarbrud
    AnnaHjärtaChristian skrev 2011-02-14 21:51:02 följande:

Paraply, lila med strass från Lisbeth Dahl

Köpte även denna idag, på balunz.se paraply från Lisbeth Dahl. Tycker den är så fin.

Sparar denna sida oxå vad många fina saker du köpt! Bra smak :)
  • Fossing77
    Äppelkärna skrev 2011-02-14 21:44:07 följande:
    Har du fått hem dem? Undrar om de är lika fina som på bilden, för i så fall kanske det blir sådana även till mina tärnor! :)
    ska handla där jag med, både till mig och mina tärnor :)
  • Oonah
    AnnaHjärtaChristian skrev 2011-02-14 21:59:43 följande:

Som jag sa till min sambo, för han tycker de blev för dyrt med hemma gjorda kort, att det är inbjudnings kortet som säger allt om bröllopet, man ska få gästerna att häpna redan vid kortet och få dom att bli nyfikna på bröllopet.

Det är en härligt lättad känsla när dom är färdiga. Imorgon ska adresser fixas till alla. Sen ska de skickas iväg!

Jag håller med dig till 100%, de sätter ribban. Blir det ett klassiskt, lantligt eller vintage tema? Blir det formelt, avslappnat eller skojfriskt? Inbjudningskorten berättar mycket mellan raderna. Glad
    Iseika skrev 2011-02-14 22:07:41 följande:
    Hade jag gjort mina kort själv hade gästerna helt klart häpnat. De hade funderat på huruvida treåringar verkligen får gifta sig
    Hahaha! Det låter ändå som att det skulle ha blivit väldigt charmiga kort ändå! Solig
    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • Jag han
    AnnaHjärtaChristian skrev 2011-02-14 21:17:21 följande:
    shop.textalk.se/se/article.php?id=14327&art=6...
    Pärlarmband Tärna

Jag beställde 4 av dessa till tärnorna och en till floristen.
    På tärnornas står det "Tärna 110521" och i floristen som är en nära vän står det " tack 110521" Jag valde en lila pärla, resten är vita.
    Bra pris tycker jag.
    Men wow vilken bra idè!
    Ska köpa likadan till mig och min tärna..  :)
  • cattitzi
    Jag han skrev 2011-02-15 05:42:21 följande:
    Men wow vilken bra idè!
    Love Be Proud ska göra mina smycken till bröllopet. Ett pärlhalsband, ett fyrradigt pärlarmband och örhängen. Jag har också beställt samma armband till min tärna och toastmadame!

Och tjejen som har Love Be Proud är så trevlig!
  • EhjärtarF
    Jag han skrev 2011-02-15 05:42:21 följande:
    Men wow vilken bra idè!
    åh jag ska köpa till min kära granne som hjälper mig med hår o make-up Skrattande
    3 september 2011
  • EhjärtarF
    Jossis81 skrev 2011-02-15 09:18:12 följande:
    Å vilket fint armband! Får nog beställa jag me :) Vad har ni andra skrivit på hjärtat?
    satt o fundera på det ja med ...... funderade på TACK endast ... eller ngt enkelt ord
    3 september 2011
  • Fossing77

Jag tänker skriva antingen "Tack" eller be att hon stämplar Hjärta och 11-11-11 på brickan.

Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!