• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • Sommarbrud
    AnnaHjärtaChristian skrev 2011-02-14 21:17:21 följande:
    shop.textalk.se/se/article.php?id=14327&art=6...
    Pärlarmband Tärna

Jag beställde 4 av dessa till tärnorna och en till floristen.
    På tärnornas står det "Tärna 110521" och i floristen som är en nära vän står det " tack 110521" Jag valde en lila pärla, resten är vita.
    Bra pris tycker jag.
    Vilken bra grej! Har sparat hemsidan. Tack :)
  • moonlightgirl
    Pärlarmband Tärna

På tärnornas står det "Tärna 110521" och i floristen som är en nära vän står det " tack 110521" Jag valde en lila pärla, resten är vita.
    Bra pris tycker jag.
    även jag passade på att spara sidan.  =)
    det var verkligen jättefina armband.
  • Äppelkärna
    Pärlarmband Tärna

Bra pris tycker jag.
    Har du fått hem dem? Undrar om de är lika fina som på bilden, för i så fall kanske det blir sådana även till mina tärnor! :)
  • Willowfield

Våra kort, hälften klara ungefär...

• AnnaHjärtaChristian
    Äppelkärna skrev 2011-02-14 21:44:07 följande:
    Har du fått hem dem? Undrar om de är lika fina som på bilden, för i så fall kanske det blir sådana även till mina tärnor! :)

Dom kommer rätt snabbt, så kan lägga in bild på de när dom kommit. Dom skulle skicka dom nästa vecka, för dom skulle vara på inköpsresa denna veckan.

• AnnaHjärtaChristian

Paraply, lila med strass från Lisbeth Dahl

Köpte även denna idag, på balunz.se paraply från Lisbeth Dahl. Tycker den är så fin.

• AnnaHjärtaChristian
    Willowfield skrev 2011-02-14 21:46:25 följande:
    Våra kort, hälften klara ungefär...

Jätte tjusiga! Det är ett hårt arbete och göra korten själv, tyckte jag iallafall, att få tiden o räcka till men allt går tills slut. Våra är nu färdiga. Var och köpte kuvert och frimärken idag. Kan tillägga att jag inte tänkt på vikten på korten, så det blev frimärken för över 500kr för 47 inbjudningskort. 92 frimärken. kostar o gifta sig helt enkelt.
  • Willowfield

Somrigt och fint

Annorlunda vikning

Lite clipart

Mina underbara vänner i Australien tänder sitt vigsel ljus.. efter ceremonin

• Willowfield
    AnnaHjärtaChristian skrev 2011-02-14 21:54:24 följande:
    Jätte tjusiga! Det är ett hårt arbete och göra korten själv, tyckte jag iallafall, att få tiden o räcka till men allt går tills slut. Våra är nu färdiga. Var och köpte kuvert och frimärken idag. Kan tillägga att jag inte tänkt på vikten på korten, så det blev frimärken för över 500kr för 47 inbjudningskort. 92 frimärken. kostar o gifta sig helt enkelt.
    Helt klart ett pillrigt långsamt arbete men ack så hjärtevärmande att njuta av när man vet vad som komma skall
  • AnnaHjärtaChristian

Som jag sa till min sambo, för han tycker de blev för dyrt med hemma gjorda kort, att det är inbjudnings kortet som säger allt om bröllopet, man ska få gästerna att häpna redan vid kortet och få dom att bli nyfikna på bröllopet.

Det är en härligt lättad känsla när dom är färdiga. Imorgon ska adresser fixas till alla. Sen ska de skickas iväg!

Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!