• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • hoodilady
    förlovadflicka skrev 2011-02-14 16:28:13 följande:
    Oj, vad hände då?? *inväntar svar innan jag vågar ta första tabletten* :P 
    Fick svinont i magen bara. Kände det redan efter 2 dagar, så när jag slutade ta dem den tredje dagen försvann det. Sen testade jag igen för att jag inte visste säkert om det va av dem jag fick ont. Men då fick jag ont igen. (Men jag har en känslig mage!)
  • förlovadflicka
    hoodilady skrev 2011-02-15 12:16:48 följande:
    Fick svinont i magen bara. Kände det redan efter 2 dagar, så när jag slutade ta dem den tredje dagen försvann det. Sen testade jag igen för att jag inte visste säkert om det va av dem jag fick ont. Men då fick jag ont igen. (Men jag har en känslig mage!)
    Ok, hoppas det inte händer något för mig... Är andra dagen... Känner jag inte lite?... Hypokondriker som man är :P
  • hoodilady
    förlovadflicka skrev 2011-02-15 13:15:43 följande:
    Ok, hoppas det inte händer något för mig... Är andra dagen... Känner jag inte lite?... Hypokondriker som man är :P
    hihi. Ja den är lätt den där... brukar alltid "åka på allt" eftersom man tror att man får allt.
  • Always And Forever87
    Jag han skrev 2011-02-15 05:42:21 följande:
    Men wow vilken bra idè!
    Ska köpa likadan till mig och min tärna..  :)
    Vilket fint armband!
  • Zia 20090618
    Fossing77 skrev 2011-02-15 11:29:09 följande:
    Jag tänker skriva antingen "Tack" eller be att hon stämplar Hjärta och 11-11-11 på brickan.
    Man kan ju fundera lite på syftet med armbandet, är det som en gåva och "tack för hjälpen" kanske man skriver just TACK och inte ♥ och datumet. Ska hon kunna  använda det även senare kanske det är mer passande med ett TACK än någon annans bröllopsdatum tänker jag. Eller om det helt enkelt är att ge armbandet innan för att hon ska ha det på sig under dagen, då kanske det funkar bättre med hjärta + datumet när det inte är ens eget bröllopsdatum.. 
  • Fossing77
    Zia 20090618 skrev 2011-02-16 15:37:48 följande:
    Man kan ju fundera lite på syftet med armbandet, är det som en gåva och "tack för hjälpen" kanske man skriver just TACK och inte ♥ och datumet. Ska hon kunna  använda det även senare kanske det är mer passande med ett TACK än någon annans bröllopsdatum tänker jag. Eller om det helt enkelt är att ge armbandet innan för att hon ska ha det på sig under dagen, då kanske det funkar bättre med hjärta + datumet när det inte är ens eget bröllopsdatum.. 
    Men jag är ju lite kär i mina tärnor Flört Min älskade lillasyster och fantastiska bästis ju.... Hi hi! Och datumet var ju mer till för att minnas när de fick den, för tanken är att de ska få dem på morgonen och kunna använda under dagen Glad
  • AnnaHjärtaChristian

Oh vilken bra tråd detta är. Verkar som love Be Proud fick en del nya kunder haha...
    Roligt att fler gillade armbanden

• AnnaHjärtaChristian
    Sommarbrud skrev 2011-02-14 22:12:28 följande:
    Sparar denna sida oxå vad många fina saker du köpt! Bra smak :)
    Jag hittade även sån fin stor och bred sjal i lila färg på glitter. Dom var alldeles nyinkomna när jag köpte en.
    Kostade bara 99:-
    Kommer passa bra till klänningen. Ville ha en färgklick, blir snyggt hoppas jag.
  • 4Juni2011
    AnnaHjärtaChristian skrev 2011-02-16 20:04:14 följande:
    Jag hittade även sån fin stor och bred sjal i lila färg på glitter. Dom var alldeles nyinkomna när jag köpte en.
    Kostade bara 99:-
    Kommer passa bra till klänningen. Ville ha en färgklick, blir snyggt hoppas jag.
    Låter som en jättefin färgklick. Är det sjalarna som skimrar som de hade på glitter?
  • 4Juni2011

Funderar på en av sjalarna på glitter  för de hade så många snygga, men funderar på om det blir för mycket när jag har slöja, ska du ha slöja?

Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!