• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • Oonah

Oj hoppsan, sorry! :D

- May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • tezz840

håret..

eller så här..

tårtan som jag vill ha..

några enkla buketter som jag spanat in..

• FruFiddeli

Jag har blivit förälskad i Glamelierosor! Det är bara sååå vackert och nu funderar jag på en sådan som brudbukett. Man kan göra dem själv för de som funderar på att göra sin egen bukett, det ska ta en väldig tid dock.

• FruFiddeli

Glameliaros ska det ju vara och inte Glamelie..

• förlovadflicka
    himeko81 skrev 2011-02-05 17:00:38 följande:

Tårtdekorationshjärtana kommer från www.korukamari.com finns även i guld.

måste även tips om www.parantparant.se

Var kommer hårsmycket ifrån? Det är ju ett underbart alternativ för oss som har kort hår!!! Undrar hur det sitter fast? :D
  • förlovadflicka
    FruFiddeli skrev 2011-02-05 20:24:50 följande:

Jag har blivit förälskad i Glamelierosor! Det är bara sååå vackert och nu funderar jag på en sådan som brudbukett. Man kan göra dem själv för de som funderar på att göra sin egen bukett, det ska ta en väldig tid dock.

SKa också ha en sån! Vågar dock inte göra det själv alltså! Floristen jag ska ha (grottans blommor i halmstad) gör såna också formade som ett hjärta, blev utnämnt till sveriges vackraste brudbukett 2009! :) 
  • SaCa

Lite inspiration till annorlunda enkla lyktor och annorlunda placeringskort om man har fjärilar som tema.
  • stellastella

Tycker denna hårnål är så vacker !

• himeko81
    förlovadflicka skrev 2011-02-06 16:30:46 följande:
    Var kommer hårsmycket ifrån? Det är ju ett underbart alternativ för oss som har kort hår!!! Undrar hur det sitter fast? :D

Tyvärr har jag ingen aning! :( Bilden hittades på projectwedding.com när jag sökte på frisyrer med kort hår. Har även sökt på ett 20 tal shoppingsidor för att hitta något likanande men inte hittat något alls :(

Någon annan som kan ha en aning? eller sett något liknande?

Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!