• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • Skumboll
    S och F skrev 2011-02-02 22:24:36 följande:
    Men tack så hemsk mycket!! Vilka underbara saker!

Precis vad jag egentligen inte behövde.. ;)
    Haha. Varsågod!
  • Moster Stina

Vilken UNDERBAR tråd!
    Det jag längtar mest efter att göra till bröllopet är ju att duka och att pynta lokalen! Åh, vad det ska bli roligt!
    DOCK kommer jag numera vara rätt väldigt gravid då, (7:de månaden) så min fästman kommer nog tvingas till mycket saker som har med höjd att göra. (hänga fiberväv på tvättlinor över borden, som JAG ivrat för!))
    Jag vill så gärna lägga upp mina inspirationsbilder här jag med, men nu lyckas jag bara inte med det.

Men jag hoppas att det kommer in massor av fler underbara bilder! Jättekul!
    Gå gärna in i mitt galleri så ser ni vårt alternativ till brudbåde i form av ett hemmapysslat romantiskt hjärta.

• jonsar02

Det här blomarrangemanget för borden hade min sambos pappa köpt till den förlovningsfest som han ordnade för oss nu i januari. Festen var i Finland eftersom min sambo kommer därifrån och det var en lokal handelsträdgård som hade gjort den och alla blommor och blad var ekologiskt odlade och jag tycker den var jättefin och funderar på att ha liknande på vårt bröllop.
  • Anna89
    Fossing77 skrev 2011-02-02 19:28:35 följande:
    Oh! Vart har du hittat dom?
    Vars har du köpte den första klänningen?
  • Fossing77
    Anna89 skrev 2011-02-03 12:06:52 följande:
    Vars har du köpte den första klänningen?
    Den första tror jag var från bonprix.se, sa hon. :)
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!