Zelmah skrev 2011-03-20 14:55:23 följande:
De var super snygga! Jag har faktisk en väldigt lik tanke om hur mina placeringskort ska se ut! Hade oxå tänkt mig att distressa o ha naturfärgat papper, sigill har jag oxå funderat på. Ska ha det på mina favors (naturfärgade pappstrutar med hampasnöre o sigill, marshmallows i). Mina placeringskort har jag dock tänkt liknande dina men jag funderar på att sätta dem med en sten i botten o ståltråd virad runt som sen sticker upp som en hållare till korten. Tror det passar bra med korten i den stilen. Dock kan jag inte bestämma mig för färgen på sigillet. Hade först tänkt vitt som jag även tänkt till strutarna men om jag kör vitt sigill funkar det inte med vitt papper under. Ska ha naturfärgat papper som bas men hade ju även tänkt ett till papper lite så som på dina. Men kanske det funkar med ljus ljus aprikos istället för vitt papper. Jag har ljusaprikosa siden band på inbjudningarna så... ja det tål att funderas lite på.. men först ska jag göra klart inbjudningarna iaf!
Prova dig fram.
Jag köpte ett antal olika papper (typ ett av varje) och så hade jag sigill i två färger, grått och "guld".
Testade alla möjliga kombinationer och det här var det jag gillade bäst
Kom i håg att du kan distressa kanten i färg också, det behöver ju inte vara brunt...