• Boxiebride

Små saker som kan förgylla festen

Jag har funderat lite över små saker som kan sätta guldkant på festen, har en del tips på vad andra har gjort på sina bröllop som vi varit på och som vi uppskattat. Bland annat en liten korg med nödvändigheter på toaletten, en fördrink och tilltugg på den gemsamma transporten till lokalen, en grillfest kvällen före osv.

Jag har skrivit lite mer utförligt på bloggen http://ingerochrobert.wordpress.com/2010/12/13/sma-satt-att-forgylla-festen/ men vill gärna ha ytterligare tips på vad man kan göra för att sätta guldkant och ge härliga minnen.

• Svar på tråden Små saker som kan förgylla festen
  • MiaSKPG

Kan kolla imorgon på jobbet exakta priser och storlekar . Vet att vi har små för 39.90 så då borde de två större kosta 59.90 och 79.90. Sen har vi en "finare" variant med en liten svart griffeltavla som man kan skriva på på hinken och de kostar 99, 129 och 149 tror jag och då är den största ungefär som en 10liters hink.

• Anna89

Ni har säkert hört talas om PLOPPs kampanj just nu.. Med kärleksord? Kram,Puss,Kärlek m.m perfekta för er som ska ha godis buffe :)

• Höstbröllop 2011
    Anna89 skrev 2011-03-22 11:49:05 följande:
    Ni har säkert hört talas om PLOPPs kampanj just nu.. Med kärleksord? Kram,Puss,Kärlek m.m perfekta för er som ska ha godis buffe :)
    Kul! Undrar om datumet räcker så vi kan använda dem i september..? Får kolla upp det!
  • Sebastiána
    Har köpt en massa påsar.
  • Oniq
    Var på väg att köpa dom. Stod t.o.m. med skorna på i hallen när jag kom på att bröllopsvansinnet slagit klorna i mig igen.
    Det är en jättekul idé, men vi har ju redan bestämt godisbuffén och allt sånt. Sen så stämmer små kärleksord inte alls med hur vi är som personer.
    *haha*

Men återigen - det är en himla bra idé Tungan ute
  • förlovadflicka
    Höstbröllop 2011 skrev 2011-03-22 12:13:19 följande:
    Kul! Undrar om datumet räcker så vi kan använda dem i september..? Får kolla upp det!
    De går ut i november :) 
  • 4Juni2011
    Höstbröllop 2011 skrev 2011-03-22 12:13:19 följande:
    förlovadflicka skrev 2011-03-22 12:36:34 följande:
    Mina går ut i januari 2012 =)
  • förlovadflicka
    4Juni2011 skrev 2011-03-22 12:44:51 följande:
    förlovadflicka skrev 2011-03-22 12:36:34 följande:
    Mina går ut i januari 2012 =)
    Jaha! Konstigt att det skiljer så mycket :O 
  • 4Juni2011
    förlovadflicka skrev 2011-03-22 12:48:06 följande:
    Jaha! Konstigt att det skiljer så mycket :O 
    Ja det var det, kollade dock bara på en av påsarna, så vet inte bvad det stod på de andra.... Vi ska ha dem som favors så har förpackat dem i näckrosorganzapåsar så har inte kvar ytterpåsen..
  • BomBom

Det har jag missat.. Vart hittar man dem? I vanliga affären?

Svar på tråden Små saker som kan förgylla festen