• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • frallan

Den nedersta är helt fantastiskt snygg! Den skulle jag välja
    Lycka till!

• Mix
    frallan skrev 2011-03-18 22:32:04 följande:
    Den nedersta är helt fantastiskt snygg! Den skulle jag välja
    Lycka till!
    tack!
    Hvidbrud skrev 2011-03-18 22:34:31 följande:
    5an! Helt klart!
    Tjejkompisarna tycker också femman, sambon åt 2 eller 7. Gaah, beslutsångesten! 
  • Ocean Bride
    Skumboll och Sommarbrud: Ni har ställt till det för mig!! Era klänningar har förändrat min syn på det här med klänningar. Förvånad Klänningen som tidigare HELT hägrade (helt i spets) - inget kunde mäta sig med den - känns numer ganska obetydlig, nu vill jag ha tyl - MASSA tyll, kanske stoooor kjol med mera med mera..... Vad  hände?!
    Men ändå, liiiiiite spets hade ju varit trevligt... Men den klänningen (i spets..) var ju tajt hela vägen, nu kan jag tänka mig utsvängd kjol och bredare gång mot altaret Flört
  • Mix
    Förvånad oh no - missade en! Icke att förglömma, gillar den starkt (minus blomman fram) men vet inte om de kan göra den röttvisa med det speciella mönstret?

Fråga angående sjugan och denna; tror ni de blir tighta över lår o rumpa?Vill gärna att de ska börja bli vida redan vid början av baken (för den är lite större än jag önskar att den var),
  • Darling Daisy

Mix:

Den sista du visade nu är också jättevacker! Fast jag undrar också om ifall det går att kopiera det speciella rutmönstret tillräckligt väl. Det är ju det som är speciellt  (och vackert) på den här modellen, så om det blir dåligt är det ju inte så roligt!! 

• S2011

@Mix: När jag tänker "pride & prejudice" så tänker jag fyran. Ja, definitivt fyran.

Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden