• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • 1700tal
    Sommarbrud skrev 2011-03-18 15:23:04 följande:
    Ja, eller jag har så mkt olika förslag varje dag men många blommor finns inte då o jag tycker rosor är väldigt fint :) Och det kan nog passa till min klänning o stället så tror jag kör på det
    Vad ska du ha för färger då?
  • 1700tal
    Darling Daisy skrev 2011-03-18 15:24:51 följande:

Åhåjaja, tack till den rackare som skrev något om etsy här idag.... Nu har jag lyckats hitta de mest bedååååårande kläder till min stackars lilla dotter.

Pettiskirt Bubble Romper - Light Pink

Shit vad fina saker det finns!!

Så söt! Men tror bakgrunden och setet gör hela grejen... Pianot vill jag ha!
  • Skumboll
    Darling Daisy skrev 2011-03-18 15:24:51 följande:

Åhåjaja, tack till den rackare som skrev något om etsy här idag.... Nu har jag lyckats hitta de mest bedååååårande kläder till min stackars lilla dotter.

Shit vad fina saker det finns!!

Åh så sött! Man skulle haft en liten tjej..... Drömmer
  • Skumboll
    1700tal skrev 2011-03-18 15:24:00 följande:
    Är inget fel på köperosor! Däremot tycker jag personligen de är lite för "perfekta" för min bukett. Vill ha lite mer "bus"!Är lite av en rosnörd... Ska ha dessa. Den första är ganska lik en pion!  
    Den första var ju faktiskt fin, kanske fel rosa för min del men väldigt fin i blomma i sig!
  • Sommarbrud
    1700tal skrev 2011-03-18 15:24:00 följande:
    Är inget fel på köperosor! Däremot tycker jag personligen de är lite för "perfekta" för min bukett. Vill ha lite mer "bus"!Är lite av en rosnörd... Ska ha dessa. Den första är ganska lik en pion!

Men oj är du trädgårsmästare? Jag köper nya blommor när de gamla torkar ut...

Ja färger, hmm vet itne :) jag skulle vilja ha en svart o vit bukett men det e lite svårt. SÅ då blir det nog vitt med lite grädd färger i en klassisk boll :/
  • 1700tal
    Skumboll skrev 2011-03-18 15:33:32 följande:
    Den första var ju faktiskt fin, kanske fel rosa för min del men väldigt fin i blomma i sig!
    Vilken rosa färg vill du ha då?
    Sommarbrud skrev 2011-03-18 15:34:34 följande:
    Men oj är du trädgårsmästare? Jag köper nya blommor när de gamla torkar ut...

Ja färger, hmm vet itne :) jag skulle vilja ha en svart o vit bukett men det e lite svårt. SÅ då blir det nog vitt med lite grädd färger i en klassisk boll :/
    Haha, jo det händer att jag köper och slänger jag jag oxå. Men dessa 15 rosplantor har jag beställt särskilt till bröllopet och ska fylla borden och min bukett med blommor...

När du tänker boll, tänker du helrund boll med handtag eller runt bukett?
  • Skumboll
    1700tal skrev 2011-03-18 15:46:08 följande:
    Vilken rosa färg vill du ha då?
    En mer ljust rosa och kanske lite dovare rosa...
  • Darling Daisy
    Skumboll skrev 2011-03-18 15:32:33 följande:
    Åh så sött! Man skulle haft en liten tjej..... Drömmer
    Visst var de söta! Både tjejen och bilden!! Jättehäftiga foton av nån som uppenbarligen kan kombinera färger!
  • Sommarbrud

1700tal: Hade tänkt mig en rundukett med handtag. Har varit inne på vad heter blomman mandelon? ngt liknande va? Men vet inte när de finns o köpa.

Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden