• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • Skumboll
    1700tal skrev 2011-03-18 13:45:12 följande:
    Öööh, din bild som försvann ligger nu längst upp på min skärm, typ bredvid knappen för favoriter! Hur 17 lyckades du med det??

Hursom, jag skulle ta dark ivory eller champagne! Skrattande
    Så blev det för mig också... jättemärkligt!
  • 1700tal
    Darling Daisy skrev 2011-03-18 13:44:25 följande:
    Och jag kom just på en perfekt ursäkt för att knappa mig in på corals  --- måste ju hitta en fin klänning till lilla dottern!!   *trallalalala*
    Smart!

Asså, din bild ligger fortfarande och skymmer BTs logga däruppe, trots att jag uppdaterar sidan! Skumt... Bara så på min dator?
  • Sommarbrud
    1700tal skrev 2011-03-18 13:45:12 följande:
    Öööh, din bild som försvann ligger nu längst upp på min skärm, typ bredvid knappen för favoriter! Hur 17 lyckades du med det??

Hursom, jag skulle ta dark ivory eller champagne! Skrattande
    HA det gör den på min med :)
  • Skumboll

Jag fick förresten hem mina smycken för nån vecka sedan, de jag visade i tråden, de var jättefina! Nu funderar jag över väska och är helt kär i den här trots att den är rätt puttinuttig. Kan den passa till klänningarna tror ni?

• Darling Daisy

Ja, jäklar - klänningen ligger uppe i mitt hörn också!!!

Sjuttsingen vad coolt, har jag redigeringsrättigheter på BT nu tror ni?

• Sommarbrud
    Skumboll skrev 2011-03-18 13:49:04 följande:
    Jag fick förresten hem mina smycken för nån vecka sedan, de jag visade i tråden, de var jättefina! Nu funderar jag över väska och är helt kär i den här trots att den är rätt puttinuttig. Kan den passa till klänningarna tror ni?

Väldigt söt, vart jittade du den? jag tänkte inte ha ngn väska men efter att ha suttit här självklart ska jag ha en väska. Fast jag vill ha en svart
  • Sommarbrud

Förlåt för stavfel W sover i mitt knä svårt o skriva..

• 1700tal
    Skumboll skrev 2011-03-18 13:45:37 följande:
    Nejdå, inte på klänningar.... men på en hel del andra grejer, kanske till och med helt onödiga grejer!
    Jag måste hejda mig nu! Men faktum är att efter jag beställde den andra klänningen med volanger så känner jag inget behov av fler klänningar. Kan ju bara betyda en sak... 

Förvånad Jag dissar väl inte spets!? Nu måste du fått något om bakfoten....! Haha
    Nej, nej, det är JAG som dissar spets ju! Menade att jag oxå blir sugen på spetsklänning när jag ser corals, trots att jag ägnade en hel dag åt att sprätta bort den på min och ännu hittar paljetter bakom soffan varje gång jag dammsuger!

Och det låter ju som du har hittat The One... Som de säger på "say yes to the dress" - it's like with the man, when you find the right one, you stop looking!
    Skumboll skrev 2011-03-18 13:47:00 följande:
    Så blev det för mig också... jättemärkligt!
    Men vad konstigt! Förvånad
  • Skumboll
    Sommarbrud skrev 2011-03-18 13:51:06 följande:
    Väldigt söt, vart jittade du den? jag tänkte inte ha ngn väska men efter att ha suttit här självklart ska jag ha en väska. Fast jag vill ha en svart
    Etsy såklart!
    Jag tycker att den säljaren har väldigt fina väskor och man kan specialbeställa också...

www.etsy.com/shop/DavieandChiyo 
  • Sommarbrud
    Skumboll skrev 2011-03-18 13:55:37 följande:
    Etsy såklart!
    Jag tycker att den säljaren har väldigt fina väskor och man kan specialbeställa också...

www.etsy.com/shop/DavieandChiyo?ref=seller_in... 
    O jag har hittat massa fina örhängn från etsy men inte vågat beställa.. ( har inte hål i öronen heller, men det e ett annat bekymmet )
Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden