• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • Sommarbrud
    Skumboll skrev 2011-03-18 13:14:43 följande:
    Strumpor är bra grejer!

Min favoriter...

Älskar ju den med bandet! Sidenband så fint skulle vilja ha det i alla klänningar!
    O ja strumpor är fantastiskt fattar inte varför man köper leksaker
  • 1700tal
    Skumboll skrev 2011-03-18 13:14:43 följande:
    Strumpor är bra grejer!

Min favoriter...

Uuuh, snygga! Cool Tänker dock inte ens föreslå att du ska införskaffa en till - du är ju trots att stenbock lixom...

Den första är ju klockren i samma stil som din andra... Inte lik, men den hör hemma i samma hörna av butiken... Skrattande
  • 1700tal
    Sommarbrud skrev 2011-03-18 13:19:04 följande:
    Menva? Jag trodde du var en förnuftig människa säg nej!! Nej NEJ NEJ!!
    Haha, skumboll har fått fredagsfnatt! Men håller förstås med henne - in i corals bridal med dig och frossa!
  • Sommarbrud
    1700tal skrev 2011-03-18 13:21:44 följande:
    Haha, skumboll har fått fredagsfnatt! Men håller förstås med henne - in i corals bridal med dig och frossa!
    Men 1700tal, dig har jag tappat hoppet om! Inget förnuft där inte Cool

Ja ja har nu alla fina med spets framme, oj oj oj inga fler sidor nu!!!
  • Skumboll
    1700tal skrev 2011-03-18 13:20:23 följande:
    Uuuh, snygga! Cool Tänker dock inte ens föreslå att du ska införskaffa en till - du är ju trots att stenbock lixom...

Den första är ju klockren i samma stil som din andra... Inte lik, men den hör hemma i samma hörna av butiken... Skrattande
    Nej, gör inte det för nu blir det inte nå fler klänningar för mig. Jag har redan spräckt vår bröllopsbudget med sisådär 50 lax.

Jag tror den med volangerna är en kopia av en cymbelineklänning, den allra första klänningen jag föll för....
  • Skumboll
    Sommarbrud skrev 2011-03-18 13:19:04 följande:
    Menva? Jag trodde du var en förnuftig människa säg nej!! Nej NEJ NEJ!!
    1700tal skrev 2011-03-18 13:21:44 följande:
    Hahaha, japp, jag har fått fredagsfnatt. Inte likt mig inte!
  • Skumboll
    Sommarbrud skrev 2011-03-18 13:23:54 följande:
    Men 1700tal, dig har jag tappat hoppet om! Inget förnuft där inte Cool

Ja ja har nu alla fina med spets framme, oj oj oj inga fler sidor nu!!!
    De hade superfina i spets, nästan så att det frestar lite....
  • Darling Daisy

Nej, men nu är ni ju igång igen! Bara för att jag suttit insnöad på förmiddagen så har ni nästan köpt en hel butik till!

Jag vägrar gå in på corals bridal, jag... Tror ni alla förstår varför! (fast å andra sidan, jag har ju inte ens beställt nån ännu, så jag ligger ljusår bakom er - vilket borde betyda att jag kan köpa åtminstone en från corals om jag skulle fastna!)

• Sommarbrud
    Darling Daisy skrev 2011-03-18 13:27:28 följande:
    Nej, men nu är ni ju igång igen! Bara för att jag suttit insnöad på förmiddagen så har ni nästan köpt en hel butik till!

Jag vägrar gå in på corals bridal, jag... Tror ni alla förstår varför! (fast å andra sidan, jag har ju inte ens beställt nån ännu, så jag ligger ljusår bakom er - vilket borde betyda att jag kan köpa åtminstone en från corals om jag skulle fastna!)
    Gå inte in på sidan!! Farligt !!
  • Darling Daisy

Nu kan ni väl hjälpa mig med färgval istället:

klänningen i fråga är den från Landy:Picture of A-line Strapless Natural Waist Taffeta Floor-length Beading Embroidery Wedding Dress LB0014

och färgerna är dessa:

Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden