• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • 1700tal

Åh, vad snygg!!!! 10 000 gånger snyggare och bättre gjord än den första! Flört Överdelen är ju ursnygg, de har verkligen fått till det korsade tyget!

Och Malin24:s klännings volanger på Darocan ser ju mycket mycket bättre ut i bakgrunden på bild nr 3... Skrattande

• Skumboll
    Sommarbrud skrev 2011-03-18 10:54:16 följande:
    Ja snörning var det ju inte, men det kan du säga till om. Väldigt fin är den, överdelen är ju fantastisk! Vilken färg ska du ha på roseten i midjan? Samma som klänningen?
    Ja, snörningen ska jag såklart säga till om. Vilken TUR att de gör en testklänning så att man upptäcker sådana fel...
    Rosetten i midjan blir i ivory precis som resten av klänningen. Jag ska ha gröna skor och rosa väska så jag vill inte att det blir too much med ytterligare en färg på rosetten. 
  • 1700tal
    Skumboll skrev 2011-03-18 10:57:16 följande:
    Ja, snörningen ska jag såklart säga till om. Vilken TUR att de gör en testklänning så att man upptäcker sådana fel...
    Rosetten i midjan blir i ivory precis som resten av klänningen. Jag ska ha gröna skor och rosa väska så jag vill inte att det blir too much med ytterligare en färg på rosetten. 
    Ang snörningen så gjorde de likadant i ryggen på min testklänning (trots att den skulle ha snörning) och jag sa oxå till. Men har inte fått nån feedback på det... Och det var över en vecka sen...
  • Skumboll
    1700tal skrev 2011-03-18 10:54:52 följande:
    Åh, vad snygg!!!! 10 000 gånger snyggare och bättre gjord än den första! Flört Överdelen är ju ursnygg, de har verkligen fått till det korsade tyget!

Och Malin24:s klännings volanger på Darocan ser ju mycket mycket bättre ut i bakgrunden på bild nr 3... Skrattande
    Haha, jag anar att du har en favorit av mina två klänningar....
    Jag är verkligen supernöjd med överdelen, ja, nederdelen med men överdelen är så fin att det bara är den jag tittar på...

Ja, jag såg också malin24as klänning i bakgrunden. Ser jättebra ut!
  • Skumboll
    1700tal skrev 2011-03-18 10:54:52 följande:

Jag är verkligen supernöjd med överdelen, ja, nederdelen med men överdelen är så fin att det bara är den jag tittar på...

1700tal skrev 2011-03-18 11:00:22 följande:
    Ang snörningen så gjorde de likadant i ryggen på min testklänning (trots att den skulle ha snörning) och jag sa oxå till. Men har inte fått nån feedback på det... Och det var över en vecka sen...
    Men då! Hoppas verkligen de fixar till det! Obestämd
  • 1700tal
    Skumboll skrev 2011-03-18 11:01:39 följande:

1700tal skrev 2011-03-18 11:00:22 följande:
    Men då! Hoppas verkligen de fixar till det! Obestämd
    Det ordnar sig nog... Annars får de göra en ny! Är gruvligt trött på att tjata på dem nu.
  • Skumboll
    1700tal skrev 2011-03-18 11:13:12 följande:
    Det ordnar sig nog... Annars får de göra en ny! Är gruvligt trött på att tjata på dem nu.
    Det gör det säkert!
    Ska du beställa nästa från corals?
  • 1700tal
    Skumboll skrev 2011-03-18 11:45:52 följande:
    Det gör det säkert!
    Ska du beställa nästa från corals?
    Mmmm, jo kanske det... Denna är gudoooomlig...

• Sommarbrud
    1700tal skrev 2011-03-18 12:03:47 följande:
    Mmmm, jo kanske det... Denna är gudoooomlig...

Men okej, nu får du sluta!! :)
  • 1700tal
    Sommarbrud skrev 2011-03-18 12:23:35 följande:
    Men okej, nu får du sluta!! :)
    I know..... Skrattande Jag HAR slutat, jag bara suktar över andra klänningar... Flört
Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden