• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • MrsBrud

Jag vet faktiskt inte, Bella förklarar att min klänning är i stage 2. Jag läser någonstans att det är 6 stages men det känns ju som väldigt många om den skulle varit klar i februari?
    Men det kanske är dom jag menar, det känns genast mycket bättre då!
    Tack för länken, den funkar. Nu ska vi se om Bella vill chatta med Bridezilla....

• Sommarbrud
    Skumboll skrev 2011-03-18 09:13:41 följande:
    Nu har jag förresten jobbat min sista dag... Så nu kan jag hänga här med er lite mer! Och penicillinet börjar hjälpa! En bra fredag med andra ord!
    Grattis vad skönt! O mer här e kul :)

Fredagar veckans bästa dag idag ska jag tom med åf lite gjort, har redan städat undervåningen:) Men nu fick jag ta en paus för o fixa mitt pay konto...
  • Skumboll
    MrsBrud skrev 2011-03-18 09:14:42 följande:
    Jag vet faktiskt inte, Bella förklarar att min klänning är i stage 2. Jag läser någonstans att det är 6 stages men det känns ju som väldigt många om den skulle varit klar i februari?
    Men det kanske är dom jag menar, det känns genast mycket bättre då!
    Tack för länken, den funkar. Nu ska vi se om Bella vill chatta med Bridezilla....
    Chatta med henne, bästa sättet att få snabba svar!
  • MrsBrud

Nu lovade hon bilder på tisdag. Skräddaren höll på med spetsen, så fort jag säger ok till bildern så skickas klänningen! Nu får man nästan lite fjärilar i magen :)

Vi får väl se om det dyker upp några bilder bra.....

Tack för hjälpen brudar, nu är jag framme på jobbet!

• Skumboll
    MrsBrud skrev 2011-03-18 09:24:20 följande:

Nu lovade hon bilder på tisdag. Skräddaren höll på med spetsen, så fort jag säger ok till bildern så skickas klänningen! Nu får man nästan lite fjärilar i magen :)

Vi får väl se om det dyker upp några bilder bra.....

Tack för hjälpen brudar, nu är jag framme på jobbet!

Vad skönt! Håller tummarna att de håller vad de lovat nu...  
  • Skumboll

Woho, bilderna kom redan idag! Inte helt färdig, de nedersta volangerna saknas fortfarande...
    Vad tror ni?

• MrsBrud

Skumboll: Vad fantastiskt vacker! Överdelen är verkligen skitsnygg. Kul att du fick bilderna redan idag!

• Sommarbrud
    Skumboll skrev 2011-03-18 10:34:29 följande:
    Woho, bilderna kom redan idag! Inte helt färdig, de nedersta volangerna saknas fortfarande...
    Vad tror ni?

Jag tycker de ser jätte bra ut! Är du nöjd?
  • Skumboll
    Sommarbrud skrev 2011-03-18 10:46:18 följande:
    Jag tycker de ser jätte bra ut! Är du nöjd?
    Jupp, jag ÄLSKAR överdelen! Så fint gjord tycker jag.
    Det enda lilla är att jag ville ha snörning bak på denna klänning och det verkar de inte tänkt på....
    MrsBrud skrev 2011-03-18 10:45:15 följande:
    Skumboll: Vad fantastiskt vacker! Överdelen är verkligen skitsnygg. Kul att du fick bilderna redan idag!
    Tack! Jag hoppas den blir lika bra sen när de gör den i tyll.
  • Sommarbrud
    Skumboll skrev 2011-03-18 10:51:27 följande:
    Jupp, jag ÄLSKAR överdelen! Så fint gjord tycker jag.
    Det enda lilla är att jag ville ha snörning bak på denna klänning och det verkar de inte tänkt på....
    MrsBrud skrev 2011-03-18 10:45:15 följande:
    Tack! Jag hoppas den blir lika bra sen när de gör den i tyll.
    Ja snörning var det ju inte, men det kan du säga till om. Väldigt fin är den, överdelen är ju fantastisk! Vilken färg ska du ha på roseten i midjan? Samma som klänningen?
Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden