Sommarbrud skrev 2011-03-18 13:23:54 följande:
Men 1700tal, dig har jag tappat hoppet om! Inget förnuft där inte
Ja ja har nu alla fina med spets framme, oj oj oj inga fler sidor nu!!!
What?! Jag som är så sansad... Eller? Hodå!
Skumboll skrev 2011-03-18 13:24:47 följande:
Nej, gör inte det för nu blir det inte nå fler klänningar för mig. Jag har redan spräckt vår bröllopsbudget med sisådär 50 lax.
Jag tror den med volangerna är en kopia av en cymbelineklänning, den allra första klänningen jag föll för....

Men inte kan du ha blåst 50 lax på kinaklänningar iaf!! Å andra sidan, en klänning mer eller mindre kan ju inte göra nån större skillnad på den överskridna budgeten... Dessutom har vi väl din blivande på vår sida, eller? Jag menar, om du hittar en till, en helt sensationell klänning med stort K - skulle han inte vilja att du beställde den då??

Skumboll skrev 2011-03-18 13:26:10 följande:
De hade superfina i spets, nästan så att det frestar lite....
Eller hur! Säger hon som dissar spets...
Darling Daisy skrev 2011-03-18 13:27:28 följande:
Nej, men nu är ni ju igång igen! Bara för att jag suttit insnöad på förmiddagen så har ni nästan köpt en hel butik till!
Jag vägrar gå in på corals bridal, jag... Tror ni alla förstår varför!

(fast å andra sidan, jag har ju inte ens beställt nån ännu, så jag ligger ljusår bakom er - vilket borde betyda att jag kan köpa åtminstone en från corals om jag skulle fastna!)
Och ändå har det varit rätt slow i tråden idag... Hade nästan glömt varför jag har beställt klänningar nu igen... Bröllop, jaha!
Men då har du ju fritt fram att shoppa på corals!!