• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • Sommarbrud
    Skumboll skrev 2011-03-18 16:59:40 följande:
    Det var nog tyvärr jag.... Oskyldig
    Haha idag har du tipsat om många "bra" sidor..
    Nu sitter jag också o tittar på skor där
  • Knopan
    Sommarbrud skrev 2011-03-18 16:57:55 följande:
    Men hoppsan vad coola de var då! Har du beställt klänningen?
    Nej, jag är helt megaseg med klänningen. Jag studerar på heltid och är ensam under veckorna med två barn, så jag hinner inte ens klia mig i röven. Jag får ta tag i klänningsbeställandet vilken vecka som helst nu  
  • Knopan
    Skumboll skrev 2011-03-18 16:59:40 följande:
    Det var nog tyvärr jag.... Oskyldig
    Det var ju...gulligt av dig  
  • Skumboll
    Knopan skrev 2011-03-18 17:15:06 följande:
    Det var ju...gulligt av dig  
    Jag vet.... jag har mina bra stunder...
  • Sommarbrud
    Knopan skrev 2011-03-18 17:14:06 följande:
    Nej, jag är helt megaseg med klänningen. Jag studerar på heltid och är ensam under veckorna med två barn, så jag hinner inte ens klia mig i röven. Jag får ta tag i klänningsbeställandet vilken vecka som helst nu  
    jag ska fixa i helgen har fixat ett pay pal konto nu så ett steg på vägen :)

Förstår att du inte hinner då, ahh jag har inte hunnit beställa o jag gör ju inget..
  • Malin24

Ojoj höll mig borta en dag...på tok för mycket att läsa ikapp:) Skumboll:fantastisk klänning! Verkligen superfin Och 1700-tal tur att du såg min klänning där i bakgrunden,jag hade helt missat den. Men nu har jag problem...tycker att den ser jättefin ut men jag har ju bett dem ändra så att volangerna börjar först vid sidosömmen på den sidan som syns på kortet. Bara för att de ska börja på samma ställe på båda sidorna...vad tror ni är det ett misstag? Jag va nämligen orolig att det skulle se skevt ut annars när de ändå möts på mitten...men jag gillar hur det ser ut på bilden nu.. Hmmm ännu ett besök i bröllopsbutiken imorgon kanske för att titta på orginalet:)

• tigerlily
    Darling Daisy skrev 2011-03-18 15:24:51 följande:

Åhåjaja, tack till den rackare som skrev något om etsy här idag.... Nu har jag lyckats hitta de mest bedååååårande kläder till min stackars lilla dotter.

Pettiskirt Bubble Romper - Light Pink

Shit vad fina saker det finns!!

Väldigt sött!

Den här ska vi styra ut vår ettåring i.

• Mix

Hjälp! Måste måste bestämma mig. Jag är nu nere i dessa..ehum..7. Ingen av dom är exakt som jag vill ha dem,för långt släp, för kort släp, fult band, inget band, fel färg (men allt detta kan man ju tackolov ändra på :) ) men detta är iaf de stilar som jag verkar gilla men nu till frågan: vilken ska jag beställa? Vill beställa något som inte är alltför risky, alltså, inte med för m,ycket utrymme att göra fel på. Och så ska de ju passa där vi ska vara, tänk pride&predjudice. Skulle verkligen uppskatta lite feedback från utomstående. 

Ledsen för massbildspostning men är desperat som ni ser! 
Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden