• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • Aylas

@Skumboll; jag fick bekräftelse på att betalningen kommit fram idag - skickade mailet i går em. Så ni är det mått, val av spets och färg som gäller... Tror att det kommer bilder på spetsarna för lite smakråd

Menn konstigt att du inte fått någon bekräftelse. Tror att det sitter ett gäng "Bellor" bakom datorerna i Kina och att svarsfrekvensen och engelskan kan variera lite...

• Mix

@ Margris: Vilken säljare på DHgate köpte du ifrån?

• Skumboll
    Aylas skrev 2011-02-17 16:22:26 följande:
    @Skumboll; jag fick bekräftelse på att betalningen kommit fram idag - skickade mailet i går em. Så ni är det mått, val av spets och färg som gäller... Tror att det kommer bilder på spetsarna för lite smakråd

Menn konstigt att du inte fått någon bekräftelse. Tror att det sitter ett gäng "Bellor" bakom datorerna i Kina och att svarsfrekvensen och engelskan kan variera lite...
    Nu har jag fått bekräftelse på betalning, tyger och andra detaljer. Känner mig lite lugnare...

Ja, jag antar att flera Bellor som svarar... konstigt vore det väl annars om en stackare hade hand om alla bridezillas!
  • Ocean Bride

Godkväll på er! Härligt att det inte var mer än 4 sidor att gå igenom efter en skoldag Tungan ute
    Kul att det kommit in lite nya företag som några beställt ifrån!

Skumboll skrev 2011-02-17 18:18:28 följande:
    Nu har jag fått bekräftelse på betalning, tyger och andra detaljer. Känner mig lite lugnare...

Ja, jag antar att flera Bellor som svarar... konstigt vore det väl annars om en stackare hade hand om alla bridezillas!

hahhaa ja, tänk om det bara vore en!

• Skumboll
    Ocean Bride skrev 2011-02-17 18:38:43 följande:

hahhaa ja, tänk om det bara vore en!
    Då hade nog den människan fått jobba 24/7.
  • Farmall
    Sommarbrud skrev 2011-02-17 15:33:41 följande:
    White A-line Sweep Taffeta Wedding Dressnu är jag inne på att beställa denna, vad tror ni ?
    Jättefin, helt i min smak.
    lene81 skrev 2011-02-17 15:43:19 följande:
    Klänning från dressilyme
    Hejsan,
    Tänkte bara säga att jag nu fått min klänning från dressillyme.com. Jättefin i spets. Rätt mått. Tog några veckor. Inga fel har jag hittat hittills. Välgjorda sömmar o detaljer.
    Lycka till alla som är i beställartag eller väntar på klänning!
    Får vi se någon bild kanske?
  • Vott

Nu har jag också gjort slag i saken och beställt en klänning från dhgate. Vi får se hur det blir... Kan ju vara värt att chansa tänker jag :P

Har haft lite kontakt med säljaren och det har ingett förtroende. Det värsta som kan hända är väl att pengarna försvinner och klänningen ser ut som skit och inte passar mig alls, men värre katastrofer har jag varit med om :D

Nåväl här kommer en länk på klänningen jag beställt:  http://www.dhgate.com/product/productdisplay.do?pid=ff8080812c9c5b6e012caaa817ee54f8

• Farmall
    Vott skrev 2011-02-17 20:09:11 följande:
    Nu har jag också gjort slag i saken och beställt en klänning från dhgate. Vi får se hur det blir... Kan ju vara värt att chansa tänker jag :P

Har haft lite kontakt med säljaren och det har ingett förtroende. Det värsta som kan hända är väl att pengarna försvinner och klänningen ser ut som skit och inte passar mig alls, men värre katastrofer har jag varit med om :D

Nåväl här kommer en länk på klänningen jag beställt:  www.dhgate.com/product/productdisplay.do?pid=...
    Den var jättefin.
  • sunsey

Snygg klänning Vott! Det blir spännande att höra hur dhgate funkar..

Tack dobbenochister! Och vi ses snartGlad

Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden