• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • Skumboll

Blir bara en kortvisit här idag, ska få lite egentid och åka och klippa mig!

• Sommarbrud
    Skumboll skrev 2011-02-16 17:59:04 följande:
    Blir bara en kortvisit här idag, ska få lite egentid och åka och klippa mig!
    LYX:) Det har jag nästa torsdag :)
  • Skumboll
    Sommarbrud skrev 2011-02-16 18:02:05 följande:
    Ja, det är lyx att komma iväg en timme eller två varannan månad.
  • dobbenochister
    IdaPierre skrev 2011-02-16 16:49:25 följande:
    min underbara klänning. den gör sej mycket bättre i verkligheten och om ja får göra iordning mej lite :) Den är lite lång så de måste fixas annars är ja så nöjd...sitter som ett smäck!!

Vilken vacker klänning... glädjer mig att det gick så bra för dig. Jag ska själv beställa en från landy på måndag och känner att har det gått bra för andra så går det nog även bra för en själv Glad
  • Aylas

@IdaPierre; underbar klänning och vilken härlig passform! Förstår att du är nöjd!

@Darling Dasy; Såg att du fick bra svar från Jennifear och Moster Stina Att tänka på är att intervaller är bra för konditionen och att ju bättre tränad du är - desto längre tid/hårdare måste du träna för att det ska ge resultat. Eftersom du går mycket så kan det var en bra tanke att grundkonditionen är nog rätt bra - bara att det inte kanske känns.

@Skumboll; Jag mailade Bella idag så får vi se vad hon säger. Men har du inte kvar kvittot så att du kan maila det. Jag har inte angett mått eller önskat färgval än så jag hoppas att jag en del frågor att svara på snart.

• Sommarbrud
    Skumboll skrev 2011-02-16 18:17:22 följande:
    Ja, det är lyx att komma iväg en timme eller två varannan månad.
    Bättre än inget :) Så får man se det men jag håller med dig det är inte ofta varannan månad. Jag får ju varje tisdag lite ensamtid på gymmet det kallar jag lyx.

Hur många barn har du ?
  • Farmall
    IdaPierre skrev 2011-02-16 16:49:25 följande:
    min underbara klänning. den gör sej mycket bättre i verkligheten och om ja får göra iordning mej lite :) Den är lite lång så de måste fixas annars är ja så nöjd...sitter som ett smäck!!

Perfekt på dig ju. Jättefin.
    Lite i stil med 1700tal. Hon brukar ju gilla en axel och blommor.
    Långt släp, det gillar jag, fastän jag är mer puffig av mig.
    Sommarbrud skrev 2011-02-16 18:02:05 följande:
    Ja helt ensam vet jag inte när jag var senast, men nästa helg så. Då tar jag igen det ordentligt, då vi ska bort.
  • Sommarbrud

Vad tycker ni, ska jag beställa en vit klänning eller en ivory? Min jag har hemma är vit och den ser jag död ut i... Men jag har ju en vision om att hinna sola innan juli

• IdaPierre
    Sommarbrud skrev 2011-02-16 20:59:55 följande:

Vad tycker ni, ska jag beställa en vit klänning eller en ivory? Min jag har hemma är vit och den ser jag död ut i... Men jag har ju en vision om att hinna sola innan juli

Min är i Ivory. är jättenöjd med färgen. Jag tycker det är finare med lite mer cremevit är kritvit..men det där är ju en smaksak..
  • Sommarbrud
    IdaPierre skrev 2011-02-16 21:04:42 följande:
    Min är i Ivory. är jättenöjd med färgen. Jag tycker det är finare med lite mer cremevit är kritvit..men det där är ju en smaksak..
    Är det stor skillnad? Jag tänkte man vill väl inte ha vita skor till en ivory klänning?
Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden