• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • Darling Daisy

Oh, vad roligt att du känner dig nöjd! Jag kikar in så fort jag får chansen ikväll, för att få se resultatet!

• Darling Daisy

Mitt förra inlägg var till Idapierre, om det inte framgick!

Farmall, är grymt impad för att du vågar köra på så höga klackar. Är själv urdålig på att gå i klackar, så några cm blir nog lagom för mig. (och jag har bestämt mig för att årets vårskor ska ha klack så att jag börjar öva mig i vardagen!)

• Ocean Bride
    Farmall skrev 2011-02-16 15:19:35 följande:
    Håller med. Skorna var som jag väntat mig förutom att jag kanar ner i dem och skaver där öppningen för tån är. Ska kolla om det inte finns något att lägga i så foten är still. Har för mig att det ska finnas.
    Antingen kan du testa hålfotsinlägg eller sån där mjuk gele´kudde att lägga framme under tårna, där man "trampar till".. Då får man upp foten lite längre, plus att det är skönare för fötterna, man blir inte lika trött i dem..
    http://www.dansshopen.nu/shop/index.php?act=viewProd&productId=22 gelé inlägg...
    http://www.dansshopen.nu/shop/index.php?act=viewProd&productId=23 "glid-stopp" -................... Skrattande
  • Farmall
    Ocean Bride skrev 2011-02-16 16:22:40 följande:
    Antingen kan du testa hålfotsinlägg eller sån där mjuk gele´kudde att lägga framme under tårna, där man "trampar till".. Då får man upp foten lite längre, plus att det är skönare för fötterna, man blir inte lika trött i dem..
    www.dansshopen.nu/shop/index.php?act=viewProd... gelé inlägg...
    www.dansshopen.nu/shop/index.php?act=viewProd... "glid-stopp" -................... Skrattande
    Tack för tipsen, jättebra. Ska kolla på det.
  • IdaPierre

min underbara klänning. den gör sej mycket bättre i verkligheten och om ja får göra iordning mej lite :) Den är lite lång så de måste fixas annars är ja så nöjd...sitter som ett smäck!!

• Ocean Bride
    IdaPierre skrev 2011-02-16 16:49:25 följande:
    min underbara klänning. den gör sej mycket bättre i verkligheten och om ja får göra iordning mej lite :) Den är lite lång så de måste fixas annars är ja så nöjd...sitter som ett smäck!!

Urläcker!! Den är verkligen 1 av mina 3 favoriter!!! GUD vad den sitter bra på dig!!!! GRATTIS!!!!
  • Sommarbrud

Den sitter ju super bra! Åh vad fin !
  • IdaPierre
    Ocean Bride skrev 2011-02-16 16:56:31 följande:
    Urläcker!! Den är verkligen 1 av mina 3 favoriter!!! GUD vad den sitter bra på dig!!!! GRATTIS!!!!
    ja jag älskar den..o den är till och med skön att ha på sej :)
  • jennifaer

Wow vad vacker och den sitter ju verkligen helt perfekt på dig! Jag vill också beställa nuuu!

Angående klackar ska jag så klart ha ganska höga men jag måste nog tyvärr begränsa mig till max 10cm på grund av min korta m2b.
  • Skumboll

IdaPierre; Åh, sicken fin klänning! Den satt ju toppenbra på dig! Grattis!

Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden